کد خبر : 1823572 | 19 اردیبهشت 1401 ساعت 23:07 | 5.5K بازدید | 2 دیدگاه

الان همه فکر می‌کنند ما بد بازی کردیم

رحمتی: غُر نمی‌زنم اما پنالتی ما را نگرفتند

سرمربی تیم آلومینیوم اراک می‌گوید تیمش عملکرد خوبی داشته و روی اتفاقات و البته اشتباه داور بازنده شده است.

رحمتی: غُر نمی‌زنم اما پنالتی ما را نگرفتند

به گزارش "ورزش سه"، سیدمهدی رحمتی بعد از شکست تیمش مقابل گل گهر سیرجان در هفته بیست و ششم لیگ برتر در نشست خبری حضور یافت و صحبت‌هایی را انجام داد. مشروح حرف‌های رحمتی را در ادامه می‌خوانید:
**گل گهر امکاناتش را در اختیار ما گذاشت
از باشگاه گل‌گهر، کادر فنی این تیم و قلعه‌نویی تشکر می‌کنم که در دو روز گذشته، کمال همکاری و لطف را نسبت به آلومینیوم داشتند و امکانات خودشان را در اختیار ما گذاشتند. انشاالله این اتفاق در فوتبال ما اپیدمی شود و همه به هم کمک کنیم تا اتفاقات خوبی رخ دهد. 
**بازی خوبی را ارائه کردیم
به تیم گل‌گهر تبریک می‌گویم. آلومینیوم بازی بسیار خوبی را در نیمه اول ارائه کرد و زمانی که مالکیت توپ را در اختیار داشتیم یا نداشتیم، موقعیت ایجاد کردیم. تنها موقعیت حریف روی اشتباه خودمان بود. ما می‌توانستیم دو یه سه گل به گل گهر بزنیم.
**داور پنالتی واضح‌مان را اعلام نکرد
داور صلاح دانست که پنالتی واضح ما را اعلام نکند. گل‌گهر با تعویض‌های خود توانست بازی را در اختیار بگیرد، اما متعاقباً تعویض کردیم و به بازی برگشتیم.
**بازیکنان ما مسئولیت بیشتری دارند
تیم گل‌گهر در نیمه دوم بهتر بازی کرد اما ما به‌عنوان فینالیست جام حذفی، باید یاد بگیریم مردم به تیمی که صاحب شخصیت می‌شود، به گونه دیگری نگاه می‌کنند. بازیکنان در این شرایط مسئولیت بیشتری دارند و در تک صحنه‌ها اشتباه کردیم.
**هرکس نتیجه را ببیند، فکر می‌کند بد بازی کردیم
ما موقعیت‌های زیادی در این بازی داشتیم. هر کسی نتیجه بازی را ببیند، فکر می‌کند ما خیلی بد بازی کردیم و موقعیتی نداشتیم. با این حال شرایط برعکسی وجود داشت و فرصت‌های زیادی ایجاد کردیم. من و تیمم باید یاد بگیریم از موقعیت‌ها استفاده کنیم تا تنبیه فوتبالی نشویم. 
**سطح کیفی بالایی را شاهد بودیم
سطح کیفی بازی بسیار بالا بود و حدود 60 دقیقه ما بازی کردیم، 30 دقیقه گل‌گهر. من و بازیکنانم باید بیشتر یاد بگیریم و نسبت به تیمی که در آن کار می‌کنیم ، شهری که در آن هستیم و لباسی که بر تن ما است باید بیشتر احساس مسئولیت کنیم. 
**دلیل افت آلومینیوم در نیمه دوم؟
دلیل خاصی نداشت. تیم حریف سه تعویض کرد و در این شرایط تیمی که چنین کاری کرده، انگیزه مضاعفی می‌گیرد. پس از عوض شدن زمین بازی خط دفاعی ما مقداری از نیمکت دور شد و به دلیل زیاد شدن فاصله کمتر توانستیم با تیم ارتباط پیدا کنیم. پس از دو تعویض آلومینیوم، شرایط بازی ثابت شد. در همان لحظات گل گهر 3-2 موقعیت داشت که البته صد در صد نبود. گل گهر طبق روال بازی‌اش روی دروازه حریف توپ را ارسال کرده و موقعیت ایجاد می‌کند. از این طریق تیم مقابل را تحت فشار می‌گذارد. تمام نقاط ضعف و قوت گل گهر را آنالیز کرده بودیم و آمادگی کامل داشتیم. 
**پنالتی صد درصدی ما را نگرفتند
گل گهر روی یک اتفاق به گل رسید و شرایط فوتبالی جوری نبود که تیمی بر حریفش غالب باشد. البته اشکالی ندارد. باید یاد بگیریم و بیشتر تمرین کنیم تا پیشرفت کنیم.  البته پنالتی صد در صدی که داور در نیمه اول برای ما نگرفت، خیلی تاثیرگذار بود. نمی‌خواهم غُر بزنم و اعتراضی داشته باشم ولی وقتی تیم جوانی که یک نیمه حریفش را تحت فشار گذاشته و موقعیت گل‌های زیادی ایجاد می‌کند، نگرفتن پنالتی‌اش می‌تواند مهم باشد. اگر یک بر صفر به رختکن می‌رفتیم شرایط بازی به کل تغییر می‌کرد. 
**اشتباه داور عمدی نبود
نمی‌گویم این اشتباه عمدی بود بلکه سهوی بود اما باید بیشتر دقت کنیم تا تیمی متضرر نشود.

دیدگاه‌ها