کد خبر : 1823573 | 19 اردیبهشت 1401 ساعت 23:08 | 29K بازدید | 23 دیدگاه

آرمان و گلی برای تثبیت قهرمانی (عکس)

آرمان رمضانی بهترین زمان ممکن را برای باز کردن دروازه شهر خودرو انتخاب کرد.

آرمان و گلی برای تثبیت قهرمانی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که کار استقلال برای باز کردن دروازه شهر خودرو گره‌خورده بود، این آرمان رمضانی بود که توانست با حضوری به‌موقع در دهانه دروازه، گل سه‌امتیازی تیمش را به ثمر برساند و قهرمان استقلالی‌ها لقب بگیرد.

رمضانی که به‌عنوان بازیکن تعویضی و در دقیقه ۷۶ جایگزین ارسلان مطهری شده بود، می‌توانست دقایقی پس از ورود به زمین نیز برای تیمش گلزنی کند. او پس از دریافت پاس خوب حسین‌زاده، با چرخشی دیدنی ضربه‌اش را به سمت دروازه زد که توپ او با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد و راهی اوت شد.

درحالی‌که عقربه‌های ساعت دقیقه ۸۸ دیدار را نشان می‌داد، ارسال جلالی از سمت چپ با ضربه سر رودی ژستد همراه شد. توپ ابتدا از رمضانی عبور کرد و به حسین‌زاده رسید. ضربه قیچی برگردان و دیدنی این بازیکن با واکنش بهزادی به تیر دروازه برخورد کرد و مقابل رمضانی قرار گرفت که این بازیکن با شلیکی محکم توپ را به تور دروازه چسباند.

شوت محکم و روی پای رمضانی ورزشگاه آزادی را منفجر کرد و استقلال را به یک پیروزی شیرین رساند. آرمان که فصل قبل در انتقالی غیرمنتظره از پرسپولیس به استقلال آمد، حالا به بازیکن محبوب امشب آبی‌ها در استادیوم آزادی تبدیل شده است. بازیکنی که شاید گل قهرمانی استقلال را چند هفته زودتر به ثمر رساند.

1712217
1712218
1712219
1712220

دیدگاه‌ها