کد خبر : 1823586 | 19 اردیبهشت 1401 ساعت 23:49 | 22.7K بازدید | 7 دیدگاه

کارمبو:

بنزما و امباپه من را یاد مارادونا و بوروچاگا می‌اندازند

کریستین کارمبو، ستاره سابق رئال مادرید تمجید ویژه ای از کریم بنزما انجام داده است.

بنزما و امباپه من را یاد مارادونا و بوروچاگا می‌اندازند

به گزارش "ورزش سه", بدون شک کریم بنزما بهترین بازیکن این فصل رئال مادرید بوده است. او با اختلاف آقای گل رقابت‌های لالیگا است و در لیگ قهرمانان اروپا نیز این عنوان را یدک می کشد. در حقیقت ستاره فرانسوی نقش مهمی در صعود رئال به فینال لیگ قهرمانان اروپا و البته قهرمانی زودهنگام این تیم در لالیگا ایفا کرده است. از طرفی بسیاری معتقد هستند که با انتقال احتمالی کیلیان امباپه به رئال مادرید در تابستان قدرت خط حمله لوس بلانکوس به شکل قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

کریستین کارمبو، ستاره سابق رئال مادرید، در این باره صحبت کرده و می‌گوید: "بنزما و امباپه در تیم ملی فرانسه با هم فوق‌العاده هستند. آنها خیلی خوب کار می‌کنند، آنها همیشه به دنبال یکدیگر هستند و مهمتر از همه این با موفقیت همراه است. ما آن را در جام ملت‌ها دیدیم، زمانی که آنها با هم بازی می‌کنند، همیشه برای تیم خطرناک است. دیدن بازی بنزما و امباپه در کنار هم من را به یاد مارادونا و بوروچاگا می‌اندازد."

1712235

کارمبو در ادامه گفت: "بنزما همیشه زیر سایه اطرافیانش بود. حالا کریم بنزما یک ستاره بزرگ است.
او بسیار کامل است. او در رئال مادرید از بهترین ها یاد گرفت. او نه تنها از نظر فنی، بلکه از نظر تیمی نیز یک رهبر است. بله الان می‌توانیم بگوییم که کریم بنزما بهترین شماره 9 تاریخ رئال مادرید به حساب می آید."

گفتنی است با توجه به روند فوق العاده ای که کریم بنزما در این فصل داشته بسیاری از این ستاره فرانسوی به عنوان شانس اصلی کسب توپ طلای بعدی نام می برند. بازیکنی که حالا در 34 سالگی بهترین فرم فوتبال خود را تجربه می‌کند.

1710113

دیدگاه‌ها