کد خبر : 1823592 | 20 اردیبهشت 1401 ساعت 00:07 | 16.8K بازدید | 12 دیدگاه

امیدوارم همه تیم‌ها به زمین برگردند و فوتبالی نتیجه بگیریم

چشمی: هواداران استرس کشیدند، برای آرمان خوشحالم

روزبه چشمی اعتراف می‌کند که هواداران استقلال برای گل برابر شهر خودرو استرس زیادی کشیدند.

چشمی: هواداران استرس کشیدند، برای آرمان خوشحالم

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در دیداری که ۸۸ دقیقه برای گلزنی به زمان نیاز داشت، به لطف شلیک آرمان رمضانی به سه امتیاز حساسی دست‌ یافت. روزبه چشمی که در بین دونیمه جایش را به زبیر نیک‌نفس داد، می‌گوید این سه امتیاز خیلی به درد استقلال می‌خورد.

روزبه در میکسدزون استادیوم و در جمع خبرنگاران گفت: می‌دانم که هواداران چه استرسی کشیدند. دقیقه آخر گل را زدیم ولی واقعاً فکر می‌کنم که امروز استرس روی بازیکنان نیز تأثیر گذاشته بود. مبارکشان باشد و خدا را شکر که بردیم. باید خیلی بهتر از این بازی می‌کردیم و خیلی بیشتر از این باید تلاش می‌کردیم.

او ادامه داد: شما همواره درباره خوب بازی‌کردن سؤال می‌پرسیدید و من همیشه از تیمم دفاع می‌کردم ولی امروز قطعاً باید بهتر از این بازی می‌کردیم و می‌توانستیم از این بهتر بازی کنیم ولی شرایط جدولی روی بازی تأثیر گذاشت ولی باز هم می‌گویم خدا را شکر که توانستیم ببریم و گلمان را آرمان زد.

وی درباره خوشحالی هواداران استقلال پس از گل رمضانی گفت: همان‌طور که گفتم، هواداران خیلی استرس داشتند و منتظر پیروزی ما بودند. مطمئناً دوست داشتند با اختلاف گل ببریم ولی با گل دقیقه نودی توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

چشمی با ابراز خوشحالی از گلزنی رمضانی گفت: برای آرمان خوشحالم که توانست گل سه‌امتیازی ما را به ثمر برساند. او همیشه بدون حاشیه تلاش کرده است و خدا را شکر امروز گلزنی کرد و همه ما خوشحالیم.

او درباره رسیدن دوباره اختلاف امتیازی با پرسپولیس به عدد 6 گفت: ما هفته گذشته برابر تیم سپاهان که خوب بازی کرد، مساوی کردیم. خیلی‌ها شاید از نتیجه‌ای که گرفتیم، انتقاد کردند. نیم‌فصل دوم شرایط سخت است، حالا وای به حال هفته‌های آخر. حالا این هفته ما امتیاز کامل گرفتیم و تیم رقیب مساوی کرد. هفته‌های آخر کار سخت است.

او درباره اینکه استقلال قهرمان می‌شود یا خیر، گفت: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم. خدا را شکر که این ۳ امتیاز به ما خیلی کمک می‌کند. سعی‌مان را می‌کنیم تا سه امتیاز بازی با فولاد را بگیریم و به قهرمانی نزدیک‌تر شویم.

چشمی در پایان در مورد هجمه‌ها علیه استقلال به‌خاطر رأی‌ گل‌گهر عنوان کرد: قرار شد نیم‌فصل دوم را فوتبالی نگاه کنیم و فوتبالی نتیجه بگیریم. یکی دو بار در مورد این موضوع مفصل صحبت کردیم. امیدوارم همه تیم‌ها به زمین برگردند و فوتبالی نتیجه بگیریم.

دیدگاه‌ها