کد خبر : 1823599 | 20 اردیبهشت 1401 ساعت 00:48 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

جشن چندهزار نفری گل‌گهر بعد از دو سال

شاگردان امیر قلعه نویی برای اولین بار در حضور تماشاگران خود یک برد لیگ برتری را جشن گرفتند.

جشن چندهزار نفری گل‌گهر بعد از دو سال

به گزارش "ورزش سه"، روز 17 فروردین پس از دو سال هواداران گل‌گهر سیرجان برای اولین بار در ورزشگاه قاسم سلیمانی تماشاگر دیدار تیم شهر خود شدند. این دیدار پر هیجان با نتیجه مساوی سه – سه مقابل شهرخودرو به پایان رسید تا هواداران گل‌گهر با وجود تماشای یک فوتبال پرهیجان، طعم برد را نچشند.

بعد از وقفه چهار هفته‌ای در بازی‌های لیگ، گل گهر بازی هفته بیست و پنجم خود را در خانه فولاد با تساوی یک بر یک به پایان رساند تا امشب برای دومین بار با حضور تماشاگرانش در خانه به میدان برود.

هواداران گل گهر در بازی امروز هم مثل بازی با شهرخودرو استقبال قابل توجهی از بازی تیم خود کرده بودند. نماینده سیرجان با بهره بردن از تمام ظرفیت تعیین شده از سوی ستاد کرونا مقابل آلومینیوم اراک به میدان رفت و موفق شد یک برد شیرین به هوادارانش هدیه بدهد.

هواداران گل گهر که در بین آنها از هر گروه سنی دیده می‌شد، از شروع بازی تا به ثمر رسیدن گل اول، تیم‌شان را برای گلزنی تشویق کردند و در ادامه نیز با به ثمر رسیدن گل دوم، یک جشن تمام عیار را روی سکوها برگزار کردند. بازیکنان گل گهر در پایان بازی به سمت هواداران رفته و بابت حمایت بی نظیرشان از آنها تشکر کرده و برایشان دست زدند.

1712250
1712251
1712252

دیدگاه‌ها