کد خبر : 1823612 | 20 اردیبهشت 1401 ساعت 09:38 | 35K بازدید | 7 دیدگاه

حسین‌زاده آمد و گل ساخت؛

ملی‌پوش جوان استقلال از نیمکت متنفر است!

بعد از 22 هفته اعتماد مجیدی برای حضور هافبک جوان تیمش در ترکیب اصلی، او حسین‌زاده را در مصاف با شهرخودرو نیمکت‌نشین کرد.

ملی‌پوش جوان استقلال از نیمکت متنفر است!

به گزارش "ورزش سه" بالا گرفتن انتقادات از نمایش امیرحسین حسین‌زاده در ترکیب استقلال از سوی هواداران و فرصت‌سوزی‌های متعدد این هافبک تهاجمی آبی‌ها باعث شد تا فرهاد مجیدی تصمیم تازه‌ای برای حسین‌زاده بگیرد و او را بعد از 22 مسابقه متوالی حضور در ترکیب اصلی به نیمکت تبعید کرد.

در دقیقه 71 و در شرایطی که بازی برای استقلال گره خورده بود و شاگردان مجیدی در آستانه از دست دادن 2 امتیاز مهم خانگی بودند، مجیدی تصمیم گرفت تا جان تازه‌ای به تیمش اضافه کند و امیرحسین حسین‌زاده را جانشین محمد دانشگر کرد تا با تغییر سیستم بازی استقلال، حسین‌زاده در فاز تهاجمی به کمک آبی‌ها بیاید.

دقایقی بعد از حضور در میدان مسابقه، حسین‌زاده توانست روی گل برتری تیمش اثرگذار باشد و ارسال ابوالفضل جلالی و کنترل رودی ژستد را با ضربه‌ای آکروباتیک به سوی دروازه شهرخودرو شلیک کرد که ضربه تماشایی او به تیرک دروازه برخورد کرد و یکی از زیباترین گل‌های فصل با بدشانسی به نام حسین‌زاده نشد اما در ریباند آرمان رمضانی توانست گل برتری را برای استقلال بزند.

در واقع گل برتری آبی‌ها برابر شهرخودرو محصول تعویض‌های طلایی فرهاد مجیدی بود و شوک او به هافبک تهاجمی جوان تیمش هم جواب داد و حسین‌زاده به خوبی توانست در حضور کوتاه خود در زمین مسابقه، پاسخ اعتماد سرمربی استقلال را بدهد و نقش مهمی در ترکیب آبی‌ها ایفا کرد.

عکاس: رضا سعیدی‌پور

دیدگاه‌ها