کد خبر : 1823613 | 20 اردیبهشت 1401 ساعت 09:40 | 11K بازدید | 2 دیدگاه

مقاومت جانانه پسران سیدعباسی در آزادی؛

قعرنشینی که شایسته تمجید است

علی‌رغم شکست در ورزشگاه آزادی، شهرخودرو خراسان نمایشی امیدوارکننده را برای هواداران خود به اجرا گذاشت.

قعرنشینی که شایسته تمجید است

به گزارش "ورزش سه" تردیدی نیست که اگر نمایش‌های شهرخودرو در نیم‌فصل دوم و به ویژه 5-6 هفته اخیر از ابتدای فصل به اجرا در می‌آمد، آن‌ها الان برای تثبیت موقعیت خود در میانه جدول می‌جنگیدند نه این‌که بخواهند برای فرار از سقوط تا روز پایانی تلاش کنند.

با این‌حال شهرخودرو از ابتدای فصل قعرنشینی را تجربه کرده و آن‌ها در 5 بازی اخیرشان تا پیش از رویارویی با استقلال شکست نخورده بودند، شاگردان سیدعباسی نمایشی موفق از خود برابر صدرنشین جدول به اجرا گذاشتند.

کم تجربگی و جو سنگین ورزشگاه آزادی برای شهرخودرویی‌ها گران تمام شد و آن‌ها در فاصله 2 دقیقه تا کسب سوغاتی یک امتیازی در مسیر بقا در لیگ برتر بودند که مساوی را با شکست عوض کردند تا دست خالی به مشهد بازگردند.

1712285


با این‌حال مقاومت شهرخودرویی‌ها برابر استقلال تحسین‌برانگیز است، چرا که آن‌ها نمایش فنی قابل‌قبولی را نسبت به موقعیت جدولی خود ارائه کردند.

شهرخودرویی‌ها 4 دیدار فینال‌گونه برابر پیکان، سپاهان، پرسپولیس و فولاد دارند که برای بقا با انگیزه برد در این 4 دیدار بایستی حاضر شوند و لغزش‌های متعدد نفت مسجدسلیمان و فجرسپاسی شیراز، شاگردان سیدعباسی را امیدوار کرده که بتوانند یکی از غیرممکن‌ترین بقاهای تیم قعرنشین را در تاریخ لیگ برتر، ممکن سازند، هر چند که مسیری بسیار دشوار در انتظار عنابی‌پوشان مشهدی است.

دیدگاه‌ها