کد خبر : 1823615 | 20 اردیبهشت 1401 ساعت 09:45 | 15.9K بازدید | 7 دیدگاه

شبی که خانواده رمضانی احساس غرور کرد

حساس‌ترین گل فصل ایران تقدیم به پدر

مهاجم بلندقامت و 26 ساله استقلال در حضور 12 دقیقه‌ای خود توانست سرنوشت بازی تیمش را رقم بزند.

حساس‌ترین گل فصل ایران تقدیم به پدر

به گزارش "ورزش سه" شاید در تصور بسیاری از هواداران استقلال نمی‌گنجید که آرمان رمضانی بخواهد قهرمان تیم‌شان در مصاف حساس قعرنشین جدول باشد، اما مهاجم شمالی آبی‌ها با درخشش خود و فرصت‌طلبی توانست ستاره استقلال باشد و چهارمین گلش در لباس آبی را به ثمر رساند.

جالب آن‌که رمضانی سه گل از چهار گل خود در لباس استقلال را به شهرخودرو زده، او فصل گذشته در ورزشگاه آزادی در پیروزی تیمش سهیم بود و سپس در بازی رفت فصل جاری و در روز برتری سه گله آبی‌ها توانست یکی از گل‌ها را به ثمر برساند و شب گذشته هم هت‌تریک خود برابر حریف مشهدی را تکمیل کرد تا کارنامه‌ای درخشان از خود برابر شهرخودرو به جای بگذارد.

1712289


رمضانی بعد از گلزنی احساسی شد و با بوسیدن لوگوی باشگاه استقلال به سوی سکوها رفت و شادی خود را از گل 3 امتیازی‌اش با هواداران تقسیم کرد.

1712292


بعد از پایان مسابقه هم رمضانی، از مصاف استقلال-شهرخودرو به عنوان بهترین شب زندگی‌اش یاد کرد، چرا که او توانسته در اولین حضور پدرش در ورزشگاه گل بزند.

آرمان رمضانی در این‌باره گفت: «واقعا خوشحالم و این یکی از بهترین شب‌های زندگی‌ام بود چون پدرم برای اولین بار به ورزشگاه آمده بود و بازی‌ام را تماشا ‌کرد. این گل را به پدرم تقدیم می‌کنم. بازی گره خورده بود و توپ‌ها گل نمی‌شدند اما روزی‌اش برای من بود و گل زدم. به امید خدا قهرمان می‌شویم.»

عکاس: رضا سعیدی‌پور

1712290

 

1712293

دیدگاه‌ها