کد خبر : 1823617 | 20 اردیبهشت 1401 ساعت 09:51 | 13.8K بازدید | 12 دیدگاه

باید امتیاز می‌گرفتیم

صفرزاده: استقلال هم بعد گل وقت‌کشی کرد

اگر بدشانس نبودیم شاید روی ضد حمله حتی می‌توانستیم گل بزنیم که بازی مساوی شود ولی قسمت نبود.

صفرزاده: استقلال هم بعد گل وقت‌کشی کرد

به گزارش "ورزش سه"، شهرخودرو که این روزها سخت تر از هر زمان دیگری برای بقا می جنگد موفق شد تا دقیقه ۸۸ تساوی با استقلال را حفظ کند و در نهایت گلی دریافت کرد که منجر به شکست این تیم شد.
ابوذر صفرزاده هافبک تکنیکی شهرخودرو، یکی از بازیکنانی بود که در مسابقه دیروز بسیار به چشم آمد. او بعد از  بازی خوب و چشم نواز مقابل آبی ها با صدایی گرفته به سئوالات ما پاسخ داد . 
ابوذر در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و در نیمه اول موقعیت آنچنانی به استقلال ندادیم، در نیمه دوم هم بیشتر روی اشتباهات خودمان به حریف موقعیت دادیم. استقلال تیم بزرگی است و ۹۰ دقیقه با آنها جنگیدیم. اگر بدشانس نبودیم شاید روی ضدحمله حتی می‌توانستیم گل بزنیم که بازی مساوی شود ولی قسمت نبود.
او که یک بازی خوب و تکنیکی به نمایش گذاشت در این باره توضیح داد: هر ۱۱ نفر که داخل زمین بودند و حتی بچه هایی که جایگزین آمدند خیلی خوب بازی کردند ولی مقابل تیمی مثل استقلال دادن یک موقعیت هم خطرناک است و به هر حال بازیکنان بزرگ آنها استفاده می کنند. من بیشتر سعی کردم کمک کنم و نشد که گل بزنم یا پاس گل دهم. سبک بازی‌مان جوری است که عقب بازی می کنیم و نیاز داریم توپ را حفظ کنیم. آقا داوود (سیدعباسی) با من صحبت کرده و گفته بود بیشتر باید توپ را نگه داری و به همین خاطر نوع بازی‌ام آنگونه بود.
این بازیکن در مورد تاثیرگذاری حضور هواداران استقلال عنوان کرد: به نظر من بازی با حضور هواداران خیلی جذاب بود ولی برای ما اوج بدشانسی بود که در سه بازی اخیر از دقیقه ۸۰ به بعد گل می خوریم. اگر می توانستیم این بازی را مساوی کنیم در شش بازی بازنده نمی شدیم و همین خیلی می توانست کمک کند و برای بازی سخت هفته آینده ما با پیکان انرژی بدهد. این باخت  از لحاظ روحی تیم‌مان را تحت تاثیر قرار داد.
صفرزاده در مورد تساوی فجر و نفت که حریفان مستقیم شان در جدول هستند و این که فرصت خوبی بود تا با برد بتوانند کمی خیال خود را راحت کنند توضیح داد: به نظرم نتیجه آن دیدار برای ما خوب بود و باید امتیاز می گرفتیم. اگر در این دیدار امتیاز می گرفتیم در بازی بعدی می توانستیم به آنها برسیم ولی الان کار کمی سخت شده ولی احساس می کنم باز هم نشد نیست. اگر  همین مدل بازی مان را ادامه بدهیم شانس خوبی داریم، این که سخت گل میخوریم را باید ادامه بدهیم و در ضد حمله ها گل بزنیم.
بازیکن شهرخودرو در مورد اعتقاد برخی استقلالی ها مبنی بر اتلاف وقت توسط شهرخودرو نظرش را اینگونه بیان کرد: فشار در بازی و زد و  خورد خیلی زیاد بود. یک جاهایی غیر طبیعی بود و یک جاهایی هم حق داشتند. استقلال هم زمانی که گل زد چند نفر خودشان را زمین انداختند. اینگونه نبود که بخواهیم وقت تلف کنیم ولی بازی فیزیکی و درگیرانه بود. در این جور بازی ها هم ضربه زده میشود و هم ضربه خورده می شود، مچ پای خودم ضربه خورده از قبل آسیب داشت و حالا آسیب بدتر شده است. داور خیلی خوب با استقلالی ها راه می آمد، خطای با فشار بالا انجام می دادند و داور فقط خط می گرفت. مچ پای من با ضربه مستقیم از طرف مهدی مهدی پور ورم کرده و داور به زور خطا گرفت. بعنوان تیمی که به امتیاز نیاز حیاتی داشت کسی نمی‌تواند بگوید وقت‌کشی کردیم چون هر وقت زمین می خوردیم زود بلند می شدیم. داور در صحنه ای که زبیر روی بازیکن ما تکل زد حتی می توانست اخراج کند. البته در نهایت بازی را استقلالی ها برده‌اند و  هر چقدر هم صحبت کنم اثری ندارد.

دیدگاه‌ها