کد خبر : 1823618 | 20 اردیبهشت 1401 ساعت 09:53 | 13.6K بازدید | 3 دیدگاه

نمایش موفق مدافع سپاهان در پست جدید؛

نورافکن؛ برای دفاع وسط روی من حساب کنید!

در شب غیبت سه مدافع میانی سپاهان، نورافکن در پستی غیرتخصصی درخشید و شب خوبی را مقابل پیکان گذراند.

نورافکن؛ برای دفاع وسط روی من حساب کنید!

به گزارش "ورزش سه" محرومیت گئورگی گولسیانی و مصدومیت عزت پورقاز و محمدرضا مهدی‌زاده باعث شد تا محرم نویدکیا برای مصاف حساس با پیکان در ورزشگاه دستگردی تهران تنها یک مدافع میانی تخصصی داشته باشد و او هم کسی جز محمد نژادمهدی نبود؛ در شرایط سرمربی سپاهان تصمیم جالبی گرفت و تغییراتی را در پست بازیکنان خود اعمال کرد.

امید نورافکن که در تیم امید ایران سابقه بازی در دفاع میانی را داشت و در مصاف با تیم ملی امارات هم در تیم ملی بزرگسالان در دفاع میانی بازی کرده بود، زوج نژادمهدی شد و در غیاب نورافکن در سمت چپ، فرشاد احمدزاده در نقش مدافع کناری برای سپاهان به میدان رفت.

علی‌رغم تغییر پست انجام شده، نورافکن توانست نمایش خوبی را از خود نشان بدهد و اجازه تهدید دروازه تیمش را به کمک نژاد مهدی نداد تا غیبت مهره‌های کلیدی چون گولسیانی و پورقاز در خط دفاعی طلایی‌پوشان به چشم نیاید.

در کنار بازی در دفاع میانی و دفاع چپ، نورافکن در دوران حضورش در استقلال در پست هافبک دفاعی هم بازی کرده است که این ویژگی (بازی در چند پست مختلف) دست سرمربی را برای تغییر پست او و استفاده در چند ناحیه مختلف از زمین مسابقه بازتر می‌کند.

دیدگاه‌ها