کد خبر : 1823623 | 20 اردیبهشت 1401 ساعت 10:05 | 15.9K بازدید | 3 دیدگاه

نمایش درخشان مهاجم قائمشهری ؛ 3 بازی و 4 گل

هت تریک ممنوع آقای عباس‌زاده! (عکس)

در روزی که فرصت هت‌تریک برای مهاجم تراکتور هم فراهم شده بود، او با درخشش خود تیمش را از شکست نجات داد و به روند فوق‌العاده‌اش ادامه داد.

هت تریک ممنوع آقای عباس‌زاده! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"  محمد عباس‌زاده مهاجم 32 ساله تراکتور، بعد از حضور ارطغرول ساغلام در رأس کادرفنی تراکتور کاملاً متحول شده و بازی‌های درخشانی را از خود در ترکیب تراکتور به نمایش گذاشته است. نگاهی به آمار و ارقام این مهاجم باتجربه به خوبی اثبات می‌کند که او در بهترین فرم خود در طول لیگ بیست و یکم قرار گرفته است.

با ورود ساغلام، عباس‌زاده جایگاه ثابت خود را در ترکیب اصلی تراکتور پس گرفت و توانست پاسخ مناسبی به اعتماد سرمربی تیمش بدهد و آماری فوق‌العاده را از خود به جای گذاشته است.

در طول 7 حضور ساغلام روی نیمکت تراکتور، عباس‌زاده 5 بار توانسته در نقش گلزن بدرخشد و اگر دو ضربه پنالتی از دست رفته او هم به گل تبدیل می‌شد، آماری به مراتب بهتر به سود مهاجم تراکتور به ثبت می‌رسید.

اوج درخشش عباس‌زاده در مصاف دیروز هوادار بود، جایی که به لطف دبل گلزنی او تراکتور از شکست خانگی یک پیروزی ساخت و کامبک شاگردان ساغلام برابر هوادار تکمیل شد؛ البته که محمد عباس‌زاده فرصت هت‌تریک هم داشت که ضربه پنالتی او را سنگربان حریف مهار کرد.

در حال حاضر و تا پایان هفته بیست و ششم، محمد عباس‌زاده با 7 گل زده در موقعیت پنجم جدول گلزنان قرار دارد.

1712300

دیدگاه‌ها