کد خبر : 1823625 | 20 اردیبهشت 1401 ساعت 09:59 | 7.5K بازدید | 1 دیدگاه

لیپی: هیچ چیز لذت قهرمانی در جام جهانی را ندارد

مارچلو لیپی، سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا، معتقد است که قهرمانی در سری A و لیگ قهرمانان با قهرمانی در جام جهانی قابل مقایسه نیست.

لیپی: هیچ چیز لذت قهرمانی در جام جهانی را ندارد

به گزارش "ورزش سه"، لیپی در طول دوران حضورش روی نیمکت تیم‌های مختلف قهرمانی‌ها و موفقیت‌های بسیاری را به دست آورده و تجربه کرده است. 
این مربی ایتالیایی تجربه قهرمانی در لیگ قهرمانان در زمان حضورش روی نیمکت یوونتوس را دارد و در عین حال عنوان قهرمانی جام جهانی 2006 با تیم ملی ایتالیا را نیز کسب کرده است. 
او در جریان یک سخنرانی در مراسمی در شهر رم درباره این تجربه جذاب گفت:«من در طول زندگی‌ام افتخارات بسیاری را تجربه کردم اما به من اعتماد کنید، هیچ چیز نمی‌تواند جای لذت و خوشحالی پس از قهرمانی در جام جهانی با تیم ملی کشور خودتان را بگیرد.»

 

1490175


این مربی ایتالیایی با اشاره به تجربه قهرمانی در لیگ و لیگ قهرمانان اظهار داشت:« هیچ جامی حتی لیگ قهرمانان یا اسکودتو نیست که با چنین لذتی قابل مقایسه باشد. احساسی که کسب جام جهانی برای ایتالیا داشت واقعا خاص و بی‌نظیر بود.»
آتزوری در حالی این جام را بالای سر برد که این رقابت‌ها در خاک آلمان برگزار شد و این اهمیت بسیاری برای این تیم داشت.
لیپی در این باره اضافه کرد:« باور کنید ایتالیایی‌هایی بودند که به هتل ما در آلمان می‌آمدند، گریه می‌کردند و از ما می‌خواستند که قهرمان این رقابت شویم تا آنها را خوشحال کنیم. ما این کار را انجام دادیم و این حسی خارق العاده برای همه ما بود. هرچند  در همه رقابت‌ها به کمی شانس هم نیاز است و ما توانستیم تا نیمه نهایی مسیر خوبی را در این رقابت طی کنیم و قرعه خوبی داشته باشیم.»

دیدگاه‌ها