کد خبر : 1823639 | 20 اردیبهشت 1401 ساعت 11:23 | 8.8K بازدید | 1 دیدگاه

9 هفته بعد و دوباره دقیقه 84؛

شکست‌ناپذیرها در تبریز تسلیم شدند (عکس)

شاگردان رضا عنایتی بعد از هفته‌ها شکست ناپذیری سرانجام در تبریز تن به شکست دادند.

شکست‌ناپذیرها در تبریز تسلیم شدند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جذاب‌ترین و پرگل‌ترین دیدار هفته بیست و ششم لیگ برتر را در تبریز شاهد بودیم؛ جایی که تراکتور با حمایت هوادارانش موفق شد با نتیجه سه بر دو از سد هوادار بگذرد.

سرخ پوشان تبریز در حالی این پیروزی حیاتی را کسب کردند که هوادار در شروع هر دو نیمه از آنها پیش افتاد اما هر دو بار بازی را به تساوی کشاندند و بار دوم آن را به کامبک تبدیل و پیروز شدند.

1712324


هوادار در دور رفت با یک گل تراکتور را شکست داد. این تیم بعد از غلبه بر حریف سرخ پوش خود در پنج بازی (سه باخت و دو مساوی) نتایج بدی گرفت و طعم برد را نچشید. بعد از این برهه سخت اما روزهای خوب شاگردان عنایتی فرا رسید و آنها طی 9 بازی هیچ شکستی را متحمل نشدند.

1712325


هوادار در مسیر بدون شکست خود حریفان قدری چون سپاهان، پرسپولیس، آلومینیوم و فولاد را داشت اما به هیچ تیمی باج نداد تا اینکه روز گذشته در تبریز با وجود اینکه دو بار از تراکتور پیش افتاد اما حریف انگیزه بالای این تیم که با هوادارانش جان گرفته نشد و اولین باخت خود را بعد از 9 هفته شکست ناپذیری متحمل شد.

آخرین باخت شاگردان عنایتی مقابل استقلال در هفته شانزدهم رقم خورده بود. در آن دیدار ارسلان مطهری در دقیقه 84 گل برتری شاگردان مجیدی را زد و شکست روز گذشته هم شباهت زیادی به آن شکست داشت چرا که عباس زاده نیز در همین دقیقه، گل برتری تراکتور را به ثمر رساند.

1712323

دیدگاه‌ها