کد خبر : 1823641 | 20 اردیبهشت 1401 ساعت 11:27 | 15.9K بازدید | 2 دیدگاه

مهم‌ترین ماموریت تاد بولی؛ دفاع چلسی را درست کن!

به نظر می‌رسد که مالکیت جدید باشگاه چلسی کارهای بسیاری را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی در پیش دارد.

مهم‌ترین ماموریت تاد بولی؛ دفاع چلسی را درست کن!

به گزارش "ورزش سه"، انتظار می‌رود که کارهای نهایی قانونی انتقال کامل مالکیت باشگاه چلسی به کنسرسیوم تاد بولی تا انتهای ماه جاری میلادی انجام شود و آنها خیلی زود وارد روند جذب بازیکنان جدید برای این باشگاه شوند. 
مالکان جدید بودجه مجزایی را برای بهبود شرایط این تیم و خریدهایی که باید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی انجام شود در نظر گرفته‌اند. 
کار تاد بولی از این نظر دشوار است که تغییرات بسیار زیادی برای آبی‌های لندن در راه است. قرارداد آنتونیو رودیگر با این باشگاه به اتمام رسیده و او به احتمال زیاد پس از پایان فصل جاری به عنوان بازیکن آزاد به رئال مادرید ملحق خواهد شد. 
از سوی دیگر آندریاس کریستنسن نیز شرایطی مشابه این مدافع آلمانی دارد و او نیز آماده است تا به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شده و به بارسلونا ملحق شود. 

 

1711584


آینده سزار آسپیلیکوئتا و مارکوس آلونسو نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و به احتمال زیاد حداقل یکی از این دو نفر به زودی از جمع بازیکنان چلسی جدا خواهد شد. 
همین باعث شده که شرایط این تیم در خط دفاعی بسیار آشفته به نظر برسد و بسیاری باور دارند که بهبود شرایط دفاعی چلسی باید اولویت تاد بولی در این تیم باشد. 
به این ترتیب تمدید قرارداد با ریس جیمز، مدافع راست این تیم، به همراه میسون مونت نیز جزو اولین برنامه‌های مالک جدید باشگاه چلسی به حساب می‌آید. 
با توجه به این که بروس باک و مارینا گرانوفسکایا که از مدیران برجسته این باشگاه به حساب می‌آیند، تصمیم دارند همچنان به همکاری با چلسی ادامه دهند، احتمالا شرایط جذب بازیکنان جدید و تمدید قرارداد بازیکنان فعلی برای تاد بولی آسان‌تر خواهد بود.

دیدگاه‌ها