کد خبر : 1823647 | 20 اردیبهشت 1401 ساعت 12:00 | 4.1K بازدید | 1 دیدگاه

از هواداران‌مان یک عذرخواهی بزرگ ‌می‌کنم؛

صادقی: در تیم ما کسی کم‌کاری نمی‌کند

دروازه‌بان فجرسپاسی معتقد است که در این تیم کسی کم‌کاری نمی‌کند و تمام بازیکنان با همه وجود تلاش می‌کنند.

صادقی: در تیم ما کسی کم‌کاری نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، فجرسپاسی روز گذشته در خانه و در حضور تماشاگرانش مقابل نفت مسجد سلیمان به تساوی بدون گل رضایت داد تا شانس عبور از این تیم و خروج از منطقه سقوط را از دست بدهد. ایمان صادقی، ستاره تیمش در این دیدار بود. او در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص تساوی با نفت گفت: در یکی از مهمترین بازی‌های‌مان که باید حتما سه امتیاز را می گرفتیم مساوی کردیم. بابت این قضیه خودمان خیلی ناراحت هستیم.

دروازه بان فجر در ادامه افزود: بازی بدی هم انجام ندادیم. تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم و طبق برنامه‌ریزی پیش رفتیم. از وقتی که کادر فنی جدید آمده بچه‌ها تلاش می کنند که خواسته‌های آنها را در زمین پیاده کنند. متاسفانه شانس هم با ما یار نیست. موقعیت هایی در نیمه اول و دوم داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. بابت کسب نکردن سه امتیاز شرمنده هواداران‌مان شدیم. بازی در هر دو نیمه تحت تاثیر شرایط دو تیم قرار داشت. همین باعث شد که نتوانیم عملکرد دلخواه‌مان را داشته باشیم و پیروز بازی شویم.

صادقی که در بازی با نفت چند سیو نجات بخش داشت در مورد انتخابش به عنوان بهترین بازیکن زمین و دروازه‌بان هفته گفت: خدا را شکر امسال عملکرد فردی خوبی داشتم. خودم تا حدودی از خودم راضی هستم. البته می توانستم حتی بهتر از این باشم ولی شرایط تیم یک مقدار سخت بود. هدف من امسال این بود که به تیم ملی دعوت شوم و به کمک مربی بدنساز و دروازه‌بان‌های تیم هر تمرینی که لازم بود، انجام دادم. به صلاحدید کادر فنی تیم ملی اما دعوت نشدم. من تلاشم را کردم و مطمئن هستم که همین طور که تماشاگران از من راضی هستند خدا را شکر عملکردم خوب بوده است.

1685628


او در دقایقی از بازی با نفت، تحت تاثیر جو سنگین کار چند باری سر هم تیمی‌هایش داد کشید که در این مورد تاکید کرد: بازی به قدری حساس بود که تمام تمرکزمان را برای برد گذاشته بودیم. باید این بازی رو در رو را می بردیم تا کارمان خیلی راحت شود. چهار بازی دیگر داریم که باید به امید خدا آنها را ببریم تا بتوانیم در لیگ برتر بمانیم. به هر حال در بازی هم فشار بالاست و گاهی آدم از کوره در می رود و می خواهد نکته ای بگوید یا به بازیکنی که تحت تاثیر شرایط قرار گرفته شوک بدهد. همه به هم کمک می کنیم. همه با هم رفیق هستیم و اگر چیزی بوده گوشزد نکته ای فنی برای داشتن عملکرد بهتر بوده است.

دروازه‌بان فجر با تشکر از حمایت تماشاگران در بازی روز گذشته گفت: در این چند وقت که تماشاگران به ورزشگاه نیامدند هم خودشان اذیت شدند و هم ما از حمایت آنها محروم بودیم. با حضور آنها وضعیت ورزشگاه خیلی بهتر شده است. مطمئنا با کمک آنها می توانیم نتایج خوبی بگیریم. خودتان دیدید که تماشاگران ما چقدر پرشور در ورزشگاه حضور داشتند و می خواستند کمک کنند. من خودم از طرف همه بازیکنان یک عذرخواهی بزرگ از آنها می کنم که نتوانستیم نتایج موردنظرشان را کسب کنیم. ولی مطمئن باشید که همه با تمام وجود کار می کنند و کسی کم کار نیست. امیدوارم که بتوانیم نتایجی را که دوست دارند کسب کنیم و فجر را در لیگ نگه داریم.

هوادار که بعد از 9 بازی بدون باخت روز گذشته مقابل تراکتور شکست خورد، حریف بعدی فجر است. صادقی این بازی را هم یک بازی حیاتی برای تیمش دانست و گفت: بازی با هوادار برای ما مثل بازی های دیگر حکم مرگ و زندگی دارد. دیگر جای اشتباه نداریم. هوادار تیم خوب و جنگنده‎‌ای است. شاید دیروز موفق نبودند ولی بازیکنان باکیفیت و باتجربه ای دارند و به چیزی که لایقش هستند نرسیدند. امیدوارم که روز خوب ما باشد و بتوانیم سه امتیاز بازی را بگیریم.

دیدگاه‌ها