کد خبر : 1823649 | 20 اردیبهشت 1401 ساعت 12:05 | 5.2K بازدید | 5 دیدگاه

رضازاده: حق شهر خودرو شکست نبود

محمد ابراهیم رضازاده که در بازی قبلی شهر خودرو در برابر صنعت نفت زننده گل زیبای تیمش بود در مصاف با استقلال با وجود تلاش کاری از پیش نبرد و در پایان شاهد شکست یک بر صفر تیمش بود.

رضازاده: حق شهر خودرو شکست نبود

به گزارش "ورزش سه"، او که در تعطیلات زمستانی به اردوی شهر خودرو ملحق شد با وجود این شکست مثل همه اعضای تیم به بقا در جدول لیگ برتر امیدوار است و می گوید: با توجه به نتیجه ای که در بازی فجر سپاسی و نفت رقم خورد شانس ماندن در جدول بازی ها برای ما باقی مانده است و باید از این فرصت استفاده کنیم. پای 4 بازی و 12 امتیاز در میان است و به طور حتم من و همه بچه ها تلاش خواهیم کرد تا در این 4 بازی با همه توان در برابر حریفان ظاهر شویم، در نهایت با کسب امتیازات لازم در جدول بازی ها باقی بمانیم. انسان با امید زنده است و ما همه تلاش خود را به کار می گیریم.

مهره موثر تیم شهر خودرو در فاز تهاجمی در خصوص شکست در برابر استقلال گفت: حق ما شکست نبود. اگر چه استقلال صاحب توپ و میدان بود و بیشتر از ما حمله کرد اما دست کم می توانستیم به یک امتیاز بازی برسیم. اما باز هم در دقایق پایانی بازی روی یک غفلت گل خوردیم. استراتژی ما این بود توپ و میدان را به حریف بدهیم و روی ضد حملات به گل برسیم. یک لحظه عدم تمرکز کار را خراب کرد و با شکست میدان را ترک کردیم. با این حال همان طور که اشاره کردم فرصت برای ما به پایان نرسیده است و باید از این فرصت ها استفاده کنیم.

محمد ابراهیم رضازاده در خصوص اینکه آیا یکی از استراتژی های تیم شهر خودرو در بازی با استقلال وقت کشی بود؛ گفت: اصلا ما به دنبال چنین چیزی نیستیم و حتی کادر فنی به ما می گوید اصلا دنبال وقت کشی نباشید. دیدید در صحنه ای که استقلال گل زد بازیکن ما مصدوم روی زمین افتاده بود و داور ابتدا رفت سوت بزند که بازی را متوقف کند اما دستور به ادامه بازی داد و دروازه ما باز شد. به طور حتم بازیکن ما به این بهانه نقش بر زمین نمی شود که تیم گل بخورد و زمان هایی که بازی متوقف شد حتما به دلیل مصدومیت بازیکنان ما بود. به هر صورت می توانستیم از این بازی یک امتیاز بگیریم. من در این بازی یک فرصت خوب شوت‌زنی به دست آوردم که متاسفانه توپ دقیق روی پایم ننشست و ضربه ام به بیرون رفت. باید پرونده این بازی را ببندیم و به فکر پیروزی در بازی بعدی باشیم.

دیدگاه‌ها