کد خبر : 1823654 | 20 اردیبهشت 1401 ساعت 12:22 | 37.1K بازدید | 13 دیدگاه

سایه‌های موازی؛ ژستد به جای تمام استقلالی‌ها(ویدئو)

در لحظه به ثمر رسیدن گل آرمان رمضانی، رودی ژستد هم صحنه‌های جالبی خلق کرد.

سایه‌های موازی؛ ژستد به جای تمام استقلالی‌ها(ویدئو)

به گزارش «ورزش سه» در حالی که نزدیک بود استقلال بار دیگر فرصت فاصله گرفتن از پرسپولیس را با یک تساوی نابهنگام از دست دهد، گل دقیقه ۹۰ آرمان رمضانی استادیوم آزادی را به مرز انفجار رساند تا این بار آبی های پایتخت از موقعیت به دست آمده برای ایجاد اختلاف در صدر جدول استفاده کنند.
صحنه گل استقلال اما به غیر از زیبای‌ قیچی برگردان امیرحسین حسین زاده و شوت سنگین آرمان و یکی کردن توپ و تور، یک اتفاق تماشایی دیگر را نیز در خودش جا داد.
ژستد که با وجود اضافه شدن آرمان رمضانی و حسین زاده کماکان در زمین بازی مانده بود بعد از زدن ضربه سر اولیه درست در لحظه ای که امیرحسین حسین زاده و آرمان رمضانی می خواستند شوت های خود را به سمت دروازه یوسف بهزادی روانه کنند همزمان با آنها او هم به مانند بازیکنی که توپ زیر پایش قرار دارد اقدام به شوت زنی می کرد. حرکتی که برخاسته از ناخودآگاه بازیکنان است و بی شک این حرکات بدن ژستد در آن لحظه، توسط تمام هواداران استقلال داخل و خارج از ورزشگاه انجام می شده است.
به هر حال ژستد که با گل تساوی بخشش در دربی، استقلال را از ثبت اولین شکست و شاید ورود به بحرانی به قیمت از دست رفتن قهرمانی نجات داد در بازی دیروز هم مثل همیشه مرد اول آسمان بازی های استقلال بود و تاثیرگذاری‌اش روی گل را نمی توان انکار کرد.

ویدئو: 251497

دیدگاه‌ها