کد خبر : 1823658 | 20 اردیبهشت 1401 ساعت 12:43 | 4.1K بازدید | 1 دیدگاه

روند تیم مهم است نه پاس گل های من

عاشوری: این برد را به زکی پور تقدیم می‌کنیم

نوید عاشوری می‌گوید پیروزی برابر آلومینیوم می‌تواند انگیزه مضاعفی به بازیکنان گل گهر بدهد تا بتوانند در چند هفته پایانی لیگ عملکرد بهتری داشته باشند.

عاشوری: این برد را به زکی پور تقدیم می‌کنیم

به گزارش ورزش سه، گل گهر سیرجان شب گذشته موفق شد با دو گل آلومینیوم اراک را شکست دهد. نوید عاشوری در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: چند بازی بود که نتوانسته بودیم ببریم و کمی تحت فشار بودیم. واقعا به این برد نیاز داشتیم. آلومینیوم تیم جان‌داری است و کادرفنی قوی و بازیکنان خوبی دارد. خوشحالم که توانستیم یکی از تیم های خوب لیگ را ببریم. البته در نیمه اول تیم ما سر حال نبود و آلومینیوم بهتر بود اما نیمه دوم ما بهتر بودیم.

عاشوری افزود: با توجه به حضور هواداران‌ در ورزشگاه دوست داشتیم که کنار آنها جشن پیروزی بگیریم. در دو بازی قبل هم با اشتباهات خودمان نتوانستیم ببریم اما این برد می‌تواند ما را به جدول برگرداند تا در چند بازی آخر هم انگیزه خوبی داشته باشیم تا بتوانیم بهترین جایگاه را برای گل گهر کسب کنیم.

او در مورد پاس گلی که در این بازی به رضا شکاری داد عنوان کرد: حاصل تلاش کل مجموعه بود. این بار قرعه به نام من خورد اما واقعا تلاش کل بچه ها بود که در این بازی با جان و دل بازی می‌کردند. آلومینیوم واقعا تیم چغر، بد بدن و قدرتی بود و پر فشار بازی می‌کرد. خدا را شکر توانستیم این بازی را ببریم. به امتیازش هم در جدول خیلی نیاز داشتیم.

عاشوری در مورد اینکه روی هر دو گل گل گهر تاثیرگذار بود توضیح داد: در این بازی سر حال بودم و توانستم روی گل ها تاثیر بگذارم. زمانی که سعید صادقی باشد بیشتر کرنر ها و خطا ها را سانتر می‌کند و گاهی هم با همکاری هم کارهایی می‌کنیم؛ مثل بازی فولاد یا این بازی. خدا را شکر توانستیم تاثیر مثبت بگذاریم و بازی را ببریم.

1672975


او که تاکنون ۵ پاس گل داده است در این باره گفت: مهم روند تیمی است؛ اگر بتوانیم همین روند را حفظ کنیم و آخر فصل جایگاهی در شان گل گهر را به دست بیاوریم، مهم تر از این است که من یا بازیکن دیگری پاس گل بدهیم.

بازیکن گل گهر درباره صحنه ای که اعضای تیم آلومینیوم اعتقاد به خطای پنالتی داشتند گفت: فکر نمی‌کنم خطای خاصی اتفاق افتاده باشد. خودشان هم اعتراض خاصی نکردند. تا جایی که من دیدم به نظر پنالتی نبود اما کارشناس ها باید نظر بدهند.

او درباره جیمی جامپی که در این بازی وارد زمین شد بیان کرد: معمولا در ورزشگاه ما چنین اتفاقاتی رخ نمی‌دهد چون نظم و انضباط خیلی خوبی وجود دارد اما این اتفاقات هم در فوتبال رخ می‌دهد. حتی در انگلیس هم هواداران به حدی نزدیک زمین هستند که می‌توانند بیایند. این شخص هم واقعا جامپ خوبی داشت که توانسته بود بپرد و بیاید. خودش هم مقداری ترسید اما ما به او گفتیم آرام باشد و سپس هم با ماموران نیروی انتظامی از زمین خارج شد.

عاشوری در خصوص بازی هفته آینده با مس رفسنجان گفت: ما در این چند هفته بازی های سختی داریم. تیم مس رفسنجان هم تیم خیلی خوبی است و کادر خیلی خوبی دارند. فکر می‌کنم بازی خیلی خوبی بشود. بازی رفت هم بازی پرگل و خوبی بود، دو تیم حمله می‌کردیم و کسانی که بازی را دیدند لذت بردند. امیدوارم این بازی هم همینطور باشد و همه لذت ببرند اما در انتها ما ببریم.

وی در مورد عملکرد هجومی گل گهر در فصل جاری عنوان کرد: ما به قدری موقعیت از دست داده‌ایم که اگر نصف آنها هم گل می‌شد ما گل زده های خیلی بیشتری داشتیم.

عاشوری در پایان گفت: میلاد زکی پور مصدوم شده بود و ما هم این برد را به او تقدیم می‌کنیم.

دیدگاه‌ها