کد خبر : 1823661 | 20 اردیبهشت 1401 ساعت 12:49 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

مقابل تیم پرستاره گل‌گهر و سرمربی سابق؛

رحمتی و اولین شکست لیگ برتری در ایرالکو

مهدی رحمتی برای نخستین‌بار در لیگ بیست و یکم در کسوت سرمربی بازنده شد و مقابل سرمربی سابق خود دست خالی میدان مسابقه را ترک کرد.

رحمتی و اولین شکست لیگ برتری در ایرالکو

به گزارش "ورزش سه" بعد از پذیرش سکان هدایت آلومینیوم و حضور مهدی رحمتی به روی نیمکت ایرالکو، آن‌ها مقابل تراکتور متحول‌شده قرار گرفتند و شاگردان رحمتی در نخستین گام با شگفتی‌سازی از سد سرخ‌پوشان در تبریز عبور کردند تا سرمربی جوان اراکی‌ها شروع موفقی را در تیم جدیدش داشته باشد.

سپس تساوی با فجر در لیگ و دو پیروزی ارزشمند و مهم در جام حذفی مقابل پرسپولیس و خلیج فارس ماهشهر باعث شد تا روزهای رویایی رحمتی در اراک شکل بگیرد؛ هر چند که شاگردان او در لمس جام قهرمانی حذفی ناکام بودند و دیدار فینال را به نساجی واگذار کردند و سپس در لیگ هم مقابل این تیم متوقف شدند تا در لیگ برتر کماکان رکورد شکست‌ناپذیری رحمتی حفظ شود.

اما شب گذشته سرانجام رکورد شکست‌ناپذیری رحمتی در لیگ برتر در نقش سرمربی آلومینیوم اراک هم شکسته شد و بعد از ثبت 1 پیروزی و 2 تساوی، آلومینیوم اراک در سیرجان مغلوب گل‌گهر شد؛ آن‌هم در شرایطی که رحمتی در مقابل قلعه‌نویی سرمربی سابق خود قرار گرفته بود و نتوانست در مقابل او موفق و با دست پر از میدان مسابقه خارج شود.

اراکی‌ها که خیال‌شان از بقا راحت بوده و شانسی برای حضور در کورس بالانشین لیگ هم ندارند، هدف‌گذاری‌شان در 4 هفته پایانی حضور در رتبه تک رقمی در جدول رده‌بندی است و شاگردان رحمتی هفته آینده برای تحقق این مهم بایستی در خانه از صنعت نفت آبادان میزبانی کنند؛ تقابل رحمتی با منصوریان که خود یکی از سوژه‌های جذاب هفته بیست و هفتم است!

1712350

دیدگاه‌ها