کد خبر : 1823662 | 20 اردیبهشت 1401 ساعت 12:51 | 30.4K بازدید | 7 دیدگاه

کدام دروازه‌بان دستکش طلایی می‌گیرد؟

رکوردشکنی سیدحسین با شلوار جین!

کاپیتان دوم استقلال به دلیل محرومیت همراه تیمش در مصاف با شهرخودرو نبود اما کماکان صدرنشین جدول بیشترین کلین‌شیت‌ها در لیگ بیست و یکم است.

رکوردشکنی سیدحسین با شلوار جین!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از افتخارات فردی در لیگ برتر فوتبال ایران، عنوان برترین دروازه‌بان فصل است که به گلری تعلق خواهد گرفت که توانسته بیشترین کلین‌شیت را در یک فصل به ثبت برساند؛ در فصل جاری و در فاصله 4 هفته تا پایان، 3 دروازه‌بان فرصت دستیابی به این عنوان را که فصل گذشته نصیب حامد لک شد، دارند.

حسین حسینی سنگربان استقلال با ۱۵ کلین‌شیت صدرنشین است، حسینی که شب گذشته و در جریان برتری با کلین‌شیت تیمش در مقابل شهرخودرو درون دروازه نبود، فرصت دارد تا در چهار هفته پایانی رکورد خود را بهبود ببخشد و دستکش طلایی لیگ بیست و یکم را به دست آورد.

نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده حسینی، حسین پورحمیدی جوان از تیم آلومینیوم اراک است؛ سنگربانی که 13 کلین‌شیت دارد و شب گذشته ناکام در بهره‌وری از غیبت حسینی بود و نتوانست دروازه‌اش را در مقابل گل‌گهر سیرجان بسته نگه دارد تا شمار کلین‌شیت‌هایش روی عدد 13 بماند.

محسن فروزان با درخشش مقابل آلومینیوم شمار کلین‌شیت‌های خود را دو رقمی کرد و به عدد 10 رساند اما با توجه به اینکه ۴ هفته تا پایان رقابت ها باقی مانده دیگر او شانسی برای رکورددار کلین شیت شدن ندارد.

بعد از سه دروازه‌بان، حامد لک، کریستوفر کنت و علی محسن‌زاده با 9 کلین‌شیت حضور دارند که هیچکدام از آن‌ها شانسی برای رسیدن به دستکش طلایی لیگ بیست و یکم ندارند.

دیدگاه‌ها