کد خبر : 1823668 | 20 اردیبهشت 1401 ساعت 13:10 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

از حضور تماشاگران استقبال می‌کنیم، اما...

اعتراض مهاجری به تبعیض سازمان لیگ

سرمربی نفت مسجدسلیمان در نشست خبری بعد از دیدار تیمش با فجر سپاسی درباره ورود هواداران به حافظیه، صحبت‌هایی مطرح کرد.

اعتراض مهاجری به تبعیض سازمان لیگ

به گزارش "ورزش سه" هفته بیست و پنجم لیگ برتر در حالی برگزار شد که مسجدسلیمانی‌ها تا پیش از جلسه هماهنگی تصور نمی‌کردند با شرایط ورزشگاه حافظیه، مسئولان فدراسیون اجازه ورود هواداران را بدهند.
مسجدسلیمانی‌ها که هفته گذشته میزبان تراکتور در ورزشگاه بهنام محمدی بودند، با فشار فدراسیون مجبور شدند چیزی نزدیک به 700میلیون تومان برای راه‌اندازی سامانه بلیت‌فروشی و از آن مهم‌تر گیت‌بندی ورودی ورزشگاه هزینه کنند، عددی که به گفته مهاجری نزدیک به 6درصد قرارداد بازیکنانش می‌شد و اگر آن‌جا هزینه نمی‌کردند حتماً بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت می‌شد.
حالا اما فجری‌ها در شیراز بدون گیت‌بندی و راه‌اندازی سامانه بلیت‌فروشی اقدام به ورود هواداران به ورزشگاه کردند و همین مسأله موجب نارضایتی کادرفنی و مدیران نفت مسجدسلیمان از سازمان لیگ به خاطر این تبعیض آشکار بود. چه اینکه فریبرز محمودزاده از مدیران قدیمی فدراسیون شخصا نظارت بر برگزاری این دیدار را بر عهده داشت و گویا پاسخ درستی به این اعتراض نفتی‌ها نه در جلسه هماهنگی و نه پیش از بازی در گفتگوی خصوصی با مهاجری نداده بود.
رضا مهاجری سرمربی نفتی‌ها در نشست خبری‌اش گفت که «از حضور تماشاگران استقبال می‌کنیم، آن‌ها امروز شادی و هیجان را به حافظیه آوردند، اما توقع داریم سازمان لیگ به همه تیم‌ها به یک چشم نگاه کند، مخصوصاً که این مسابقه دیدار حساس برای بقای هر دو تیم محسوب می‌شد.»

دیدگاه‌ها