کد خبر : 1823673 | 20 اردیبهشت 1401 ساعت 13:36 | 21K بازدید | 2 دیدگاه

از پرسپولیس و استقلال تا دبل تراکتور؛

مهاجمی متخصص در گلزنی به بزرگان فوتبال ایران!

مهاجم سابق استقلال که این روزها در ترکیب هوادار قرار دارد، آمار گلزنی جالب‌توجهی را از خود به‌جای گذاشته است.

به گزارش "ورزش سه"، محمدجواد محمدی که بهترین فصل دوران فوتبالی خود را در حال حاضر در تیم هوادار می‌گذراند، در این فصل توانسته امید اول گلزنی بنفش‌پوشان باشد و یکی از عوامل موفقیت شاگردان رضا عنایتی در اولین فصل حضور در لیگ برتر به شمار می‌رود.

این مهاجم 25 ساله در 5 مسابقه حساس یاری‌رسان تیمش بوده و توانست در نقش گلزن یا گلساز بدرخشد؛ او اولین گل خود در لیگ برتر را در مصاف با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به ثمر رساند و سپس در برابر ذوب‌آهن گل سه امتیازی تیمش را ساخت و در برابر تراکتور زننده گل پیروزی‌بخش بنفش‌پوشان بود.

علی‌رغم شکست برابر استقلال، محمدی که خود سابقه عضویت در این تیم پرطرفدار پایتخت را دارد، توانست دروازه آبی‌پوشان را هم باز کند تا در یک فصل هم به پرسپولیس گل زده باشد و هم به استقلال و عصر روز گذشته درخشش مهاجم تیم فوتبال هوادار تکمیل شد و به مانند بازی رفت برابر تراکتور موفق به گلزنی شد.

1712369
1712370

محمدی حالا توانسته در طول 23 بازی در ترکیب هوادار، 4 گل بزند که هر 4 گل او به تیم‌های بزرگ و اسم و رسم دار فوتبال ایران بوده است؛ گلزنی مقابل سرخابی‌های پایتخت و رفت و برگشت برابر تراکتور و ساخت گلی سه امتیازی در مصاف با ذوب‌آهن!

دیدگاه‌ها