کد خبر : 1823676 | 20 اردیبهشت 1401 ساعت 13:41 | 12.7K بازدید | 2 دیدگاه

رفت و برگشت شهریار به قاب تیمی سپاهان (عکس)

جدایی شهریار مغانلو از پرسپولیس نه برای او خوش یمن بود و نه پرسپولیس؛ سخت است پرسپولیس در فاصله 4 هفته مانده به پایان بازی‌ها اختلاف 6 امتیازی با استقلال را جبران کند.

به گزارش "ورزش سه"، البته در فوتبال وقوع هر اتفاقی محتمل به نظر می‌رسد؛ از سویی شهریار هم با سپاهان دستش از رسیدن به جام‌های قهرمانی کوتاه ماند اما به‌دنبال یک پایان خوب با طلایی‌پوشان اصفهان در فصل جاری است و امید به آینده‌ای پر جام، به‌طور حتم تمرینات خود را دنبال خواهد کرد.

شهریار روز گذشته در اکباتان موفق به باز کردن دروازه تیم پیکان نشد اما سوژه جالبی از خود در استادیوم پاس به ثبت رساند. در لحظه‌ای که سپاهانی‌ها همه آماده شدند تا در کنار هم عکس تیمی بگیرند شهریار مغانلو یک لحظه صف تیم را ترک کرد تا کاری انجام دهد و البته بلافاصله به سر صف برگشت تا عکس تیمی سپاهان ناقص به ثبت نرسد. پایان بازی با خوشحالی او و هم‌تیمی‌هایش همراه بود چرا که سپاهان با تک گل سیدمحمد حسینی برنده این بازی شد و جایگاه خود را در رده سوم جدول تثبیت کرد.

1712372

1712371

شهریار مغانلو با به ثمر رساندن 9 گل تا هفته بیست و ششم بازی‌ها سعی کرد به سپاهان در مسیر قهرمانی در لیگ برتر کمک کند اما این تعداد گل برای قهرمان شدن کافی نبود؛ سپاهان در این فصل در خیلی از بازی‌ها موقعیت‌های متعددی را در گلزنی از دست داد و در کنار شهریار بودند دیگر بازیکنانی که ضربات آخر را خوب نزدند و حتی سجاد شهباززاده نتوانست از عنوان آقای گلی خود در فصل جاری دفاع کند و البته تیم در فاز دفاعی هم با مشکلاتی مواجه بود. به قول محرم نوید‌کیا برای قهرمانی در لیگ برتر لازم است به تیم بهتری تبدیل شویم.

دیدگاه‌ها