کد خبر : 1823678 | 20 اردیبهشت 1401 ساعت 13:47 | 27.1K بازدید | 1 دیدگاه

غول روسی، بلندقامت‌ترین بازیکن باشگاه‌های آسیا

دیمیتری موزرسکی پشت‌خط روسی زن تیم سانتوری سانبردز عنوان بلندقامت‌ترین بازیکن جام بیست‌ودوم را در اختیار دارد.

غول روسی، بلندقامت‌ترین بازیکن باشگاه‌های آسیا

به گزارش "ورزش سه"، بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا 2022 از 24 تا 30 اردیبهشت با حضور هشت تیم به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد.
دیمیتری الکساندروویچ موزرسکی متولد ۲۹ اکتبر ۱۹۸۸ در روسیه با ۲۱۸ سانتی‌متر قد به‌عنوان یکی از بلندقدترین بازیکنان والیبال و یکی از قدبلندترین بازیکنان ورزش جهان به‌شمار می‌رود.
این بازیکن که از سال 2018 عضو تیم سانتوری سانبردز ژاپن شده است، به‌عنوان پشت خط زن این تیم در این دوره از مسابقات (قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا) حضور خواهد داشت. میانگین قد بازیکنان تیم سانتوری 190 سانتی‌متر است و پس از دیمیتری موزرسکی دومین بازیکن بالای دو متر این تیم شیکن پنگ اهل کشور چین است که دو متر و 10 سانتی‌متر قد دارد.
این تیم در اولین دیدار مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به مصاف ناخون راتچاسیمای از کشور تایلند خواهد رفت. این دیدار روز شنبه 24 اردیبهشت ساعت 10 صبح در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد.
موزرسکی که قبلاً در ترکیب تیم ملی روسیه مقابل ایران بازی کرده، حالا در این دوره مقابل تیم‌های ایرانی که ستاره‌های خارجی را هم در ترکیب خود دارند، چالش سختی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها