کد خبر : 1823685 | 20 اردیبهشت 1401 ساعت 14:17 | 16.4K بازدید | 4 دیدگاه

در غیاب غفوری، حسینی و چشمی

عارف غلامی هم بازوبند کاپیتانی را لمس کرد(عکس)

مدافع 25 ساله استقلال نزدیک به 25 دقیقه در ترکیب تیمش در نقش کاپیتان حضور داشت.

به گزارش "ورزش سه"، عارف غلامی که بعد از گذراندن دوران مصدومیت رباط صلیبی توانسته جایگاه ثابتی در ترکیب استقلال پیدا کند و عملکرد کم فراز و نشیبی را از خود نشان داده، شب گذشته تجربه جدیدی را هم در جمع آبی‌ها به دست آورد و ضمن ثبت عملکرد موفق در خط دفاعی، بازوبند تیمش را هم برای دقایقی به بازو بست.
غلامی که سومین فصل حضورش در استقلال را تجربه می‌کند، از دقیقه 71 و بعد از خروج همزمان محمد دانشگر و وریا غفوری، مسئولیت کاپیتانی استقلال را در زمین مسابقه عهده‌دار شد و آبی‌ها تحت کاپیتانی او توانستند به پیروزی ارزشمند خانگی مقابل شهرخودرو دست پیدا کنند.
در استقلال وریا غفوری کاپیتان اول استقلال است و بعد از او حسین حسینی، روزبه چشمی و محمد دانشگر در اولویت هستند که هیچکدام از این بازیکنان در دقیقه 71 مصاف شب گذشته آبی‌ها برابر شهرخودرو حضور نداشتند و این مسئله سبب شد تا بازوبند کاپیتانی استقلال به عارف غلامی برسد.
1712404
پیشتر و در مصاف یک چهارم نهایی جام حذفی میان استقلال و نساجی، رضا آذری برای دقایقی کاپیتان آبی‌ها شده بود که اتفاق جالب‌توجهی بود.
غلامی بعد از گلزنی آرمان رمضانی در واپسین دقایق مسابقه، یکی از چهره‌های ویژه شادی بعد از گل آبی‌ها بود و در جمع همبازیان خود در حلقه شادی در مقابل دیدگان هواداران استقلال حضور یافت.

دیدگاه‌ها