کد خبر : 1823686 | 20 اردیبهشت 1401 ساعت 14:22 | 30.9K بازدید | 10 دیدگاه

تارتار بیشتر از مدعیان پرسپولیس را شکست داده است؛

نورمحمدی:یعنی مربیان استقلالی به تیمشان راه می‌دهند؟

حامد نورمحمدی می‌گوید هرگز یک سرمربی، تیم خودش را فدای علایق شخصی نمی‌کند.

نورمحمدی:یعنی مربیان استقلالی به تیمشان راه می‌دهند؟

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن روز گذشته موفق شد یک امتیاز از دیدار با پرسپولیس کسب کند. حامد نورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره عملکرد ذوب آهن در این بازی عنوان کرد: خیلی خوب بازی را شروع کردیم و در نیمه اول خیلی بهتر بودیم. به هر حال پرسپولیس در کورس قهرمانی بود و تمام زورش را برای این بازی گذاشته بود. در نیمه اول می‌توانستیم به گل‌های بیشتری هم برسیم ولی مقداری بی دقت بودیم. در نیمه دوم پرسپولیس هر چه در چنته داشت گذاشت و تمام بازیکنان هجومی‌اش را در زمین فرستاد؛ فشار زیادی آوردند و توانستند یک گل بزنند. در مجموع تساوی عادلانه بود چون در نیمه دوم آنها سوار بازی بودند و در نیمه اول هم ما موقعیت‌های خوبی داشتیم.

مدافع ذوب آهن در مورد حضور هواداران در استادیوم در بازی دیروز گفت: بعد از دو سال تماشاچی‌ها برای اولین بار به ورزشگاه آمدند. بازی با تماشاچی جو دیگری دارد؛ بدون حضور آنها تمام بازی‌ها حالت دوستانه دارد. حضور هواداران حساسيت و کیفیت بازی را بالا می‌برد و برای بازیکنان هم بهتر است. خیلی از این اتفاق خوشحالم و امیدوارم با رعایت پروتکل‌ها این اتفاق دائمی شود.

نورمحمدی در واکنش به اعتراض اعضای تیم پرسپولیس به داوری بیان کرد: بعد از اینکه ما گل زدیم داور تمام صحنه‌ها را به نفع پرسپولیس گرفت. در یک صحنه میلاد سرلک توپ را با دست گرفت و هند اعلام شد اما یک‌باره پرسپولیس بازی را شروع کرد و داور هم ادامه داد. نمی‌دانم به چه چیزی اعتراض داشتند؛ فقط یک صحنه آفساید بود که آن را هم من دقیق ندیدم. اما در مجموع داور تمام خطاهای ۵۰-۵۰ را هم به نفع پرسپولیس می‌گرفت و مسئله خاصی وجود نداشت. به هر حال پرسپولیس در کورس قهرمانی است و به‌خاطر از دست دادن امتیاز عصبانی بودند.

نورمحمدی درباره برخوردش با وحید امیری که منجر به مصدومیت این بازیکن شد توضیح داد: من همان لحظه با ایشان صحبت کردم و گفتم من نزدم و خودشان هم گفتند از قبل از ناحیه کمر مصدومیت داشتند. برخورد ما طوری نبود که منجر به مصدومیت او شود؛ کمر آقای امیری در صحنه قبل هم درد گرفته بود و مصدومیتش پس از برخورد با من تشدید شد.

او درباره فشارهایی که پیش از این بازی به اعضای و به خصوص کادرفنی ذوب آهن وجود داشت توضیح داد: این نگاه عام مردم است. تمام کسانی که فوتبالی هستند و کسانی که با آقای تارتار کار کرده‌اند می‌دانند که این وصله‌ها به ایشان نمی‌چسبد. حتی بازیکنانی که با آقای تارتار رابطه خوبی نداشته‌اند هم اذعان دارند که ایشان به این مسائل فکر هم نمی‌کند. نه‌تنها آقای تارتار بلکه هیچ سرمربی‌ای این کار را نمی‌کند؛ ما مربی‌های استقلالی هم در لیگ دارم اما آیا مقابل استقلال راه می‌دهند؟ هیچکس این کار را نمی‌کند. آقای تارتار حرف خوبی زدند؛ آدم‌ها همیشه خودشان را از همه بیشتر دوست دارند.

بازیکن ذوب آهن ادامه داد: من با آقای دایی در راه آهن سابقه همکاری دارم؛ ایشان پرسپولیسی هستند و عرق زیادی به این تیم دارند اما همه از حرص و جوشی که ایشان کنار زمین می‌خورد می‌گفتند. آقای تارتار هم مستثنا نیست. باید ببینید زمانی که ما با پرسپولیس بازی داریم چه حرص و جوشی برای نتیجه گرفتن می‌خورد. از تمام بازیکنان که با ایشان کار کرده‌اند هم می‌توانید بپرسید. در مورد بازیکنان هم همین‌طور است؛ بازیکنی که از پرسپولیس خارج شده باشد هیچ‌وقت کم‌کاری نمی‌کند و برای نشان دادن خودش بیشتر تلاش می‌کند. در فضای مجازی جوی راه افتاده که باعث این مسائل شده است.

نورمحمدی تصریح کرد: در یک تیم، کادرفنی، مدیریت و ۲۲ بازیکن حضور دارند؛ چطور می‌شود صحبت کرد و گفت راه بدهید؟ باید با ۴۰ نفر هماهنگ کنی که بروید راه بدهید. این بحث خنده دار است و در فضای مجازی راه افتاده است. حتی دامن زدن به این مسائل هم خوب نیست. هفته قبل دیدیم که آقای مجتبی حسینی که بی حاشیه و اخلاق مدار هستند چقدر از این بحث‌ها ناراحت بودند. آقای تارتار در گسترش، پرسپولیس را بردند و پرسپولیس قهرمان نشد. الان هم با تساوی، این تیم از کورس عقب افتاد. آدم‌هایی که آن حرف‌ها را زدند الان چه حرفی دارند؟ خود استقلال و سپاهان در این چند سال چند بار پرسپولیس را بردند؟ فقط دنبال این هستند که حاشیه ایجاد کنند. این موضوع اصلا ارزش صحبت کردن هم ندارد.

او در مورد فصلی که در ذوب آهن پشت سر گذاشت عنوان کرد: تیم ذوب آهن تیم با شخصیتی است و به لحاظ ساختاری و سخت افزاری وضعیت خوبی دارد. امسال سال خوبی برایمان بوده است. نتایج سینوسی بوده اما در مجموع روند رو به رشدی داشتیم. انشاالله در این چهار بازی هم نتیجه بگیریم و با جایگاه خوبی فصل را تمام کنیم.

ذوب آهن هفته آینده به مصاف تراکتور خواهد رفت؛ نورمحمدی در این‌باره گفت: آقای تارتار همیشه روی بازی با تیم‌هایی که کاندیدای سقوط هستند و همچنین تیم‌هایی که برای قهرمانی می‌جنگند تاکید دارند و می‌گویند در این بازی‌ها انرژی بیشتری بگذارید که حق تیمی ضایع نشود. ما چهار بازی حساس داریم و تا لحظه آخر می‌جنگیم و صد در صد توان‌مان را برای بازی‌های پیش رو می‌گذاریم.

مدافع ذوب آهن در پايان گفت: از هواداران‌مان تشکر می‌کنم که دیروز آمدند و پا به پای هواداران پرسپولیس ما را تشویق کردند و باعث دلگرمی ما بودند. دو بازی در اصفهان داریم و امیدوارم در این بازی‌ها هم بیایند و تشویق کنند تا بتوانیم نتیجه بگیریم و آخر فصل باعث خوشحالی‌شان شویم.

دیدگاه‌ها