کد خبر : 1823693 | 20 اردیبهشت 1401 ساعت 14:57 | 18.4K بازدید | 6 دیدگاه

بعید است استقلال قهرمان نشود

سیدعباسی: اگر گل نمی‌خوردیم می‌گفتید جادوگر دارم!

اگرچه سرمربی تیم شهرخودرو نتوانسته نماینده مشهد را از قعر جدول جدا کند اما پیشرفت تیمش نسبت به دور رفت کاملا مشهود است.

سیدعباسی: اگر گل نمی‌خوردیم می‌گفتید جادوگر دارم!

به گزارش "ورزش سه" داوود سید عباسی کمتر از ۲۴ ساعت بعد از بازی با استقلال در حالی که در یک کافه نشسته و مدام به جایی نامعلوم خیره می‌شود، با مرور کردن صحنه گل استقلال به بدشانسی خودش لعنت می‌فرستد!
شاید اگر وقتی مدافع راست تیمش با هافبک استقلال سربسر شده بود، دست از تلاش بی‌جهت برای گرفتن خطا از داور برمی‌داشت و به ادامه بازی‌اش می‌پرداخت، کار به ارسال جلال و قیچی امیرحسین حسین‌زاده و باز کردن دروازه بهزادی توسط رمضانی روی ریباند نمی‌رسید تا سیدعباسی هم کمی به خوش‌شانسی در فوتبال باور پیدا کند. اتفاقی که هرگز این فصل برای او در تیمی که حتی شب عید هم یک ریال به بازیکنانش پولی نداد، رخ نداده است.

سیدعباسی درحالی سرمربی شهرخودرو است که تیمش به خاطر مهره‌هایی که در اختیار دارد چاره‌ای جز پیاده‌کردن سبک دفاع و ضدحمله ندارد هرچند نمایش دیروز تیمش هم تحسین‌هایی را به همراه داشت و دو سه بازیکنش حسابی چشم‌ها را خیره کردند از جمله یوسف بهزادی دروازه‌بان این‌ تیم که به طرز عجیب و باورنکردنی‌ای به صورت مجانی برای این تیم بازی می‌کند و ابوذر صفرزاده‌ی تکنیکی که بازیکن خود سیدعباسی در پارسه بوده و بعد از چهارپنج سال گمنامی مجددا با داود به فوتبال ایران برگشته و نمایش قابل قبولی هم ارائه کرد.

1712419

سیدعباسی که پیشینه‌ی استقلالی هم دارد در طول بازی خیلی  سر و صدای خاصی کنار خط نداشت اما سعی می‌کرد استرس بازی را در گفتگو‌هایی با صدای بلند با دوستانش روی نیمکت از خودش دور کند. سیدعباسی که در تیم‌های بزرگی چون استقلال، پرسپولیس، سپاهان و فجر بازی کرده، در انتهای بازی سهمی جز دست کسیدن روی سرش از سوی مجیدی و خسته نباشید و تبریک به خاطر بازی خوب تیمش نداشت.

او خیلی علاقه‌ای به صحبت در خصوص بازی ندارد و تنها معتقد است که اگر این بازی را با تساوی بدون گل تمام می‌کردند، همه می‌نوشتند که سیدعباسی جادوگر دارد اما تا همینجا هم جادو کرده‌اند و کافی است به نمایش این تیم در بازی رفت و برگشت مقابل استقلال نگاهی انداخته شود تا متوجه تفاوت‌های این دو بازی شوند.
سیدعباسی که در بازی تماشایی ۲-۲ بین استقلال   و شهرخودرو در لیگ نوزدهم به عنوان کمک در کنار سهراب بختیاری‌زاده حاضر بود می‌گوید از آن تیم ۲۲ بازیکن رفته‌اند و فقط یک نفر در تیمشان باقی مانده است. امری که به خودی خود گویای وضعیت این تیم است.
سیدعباسی در اظهارنظری جالب می‌گوید تیمش آنقدر با کمبود بازیکن مواجه بوده که مربی آکادمی‌ خودش را به خاطر قد بلندش به تیم آورد تا به عنوان دفاع وسط برایشان بازی کند و اتفاقا از عملکرد او رضایت هم دارد.

1712418

داود معتقد است بازی دیروز مطابق با انتظارات این تیم پیش می‌رفت و امیدوار بود که یک امتیاز را از این بازی دشت کنند اما در نهایت زورشان نرسید که یکی از دلایل آن هم مصدومیت احسان حسینی و تعویض اجباری او بود، چه اینکه اگر داور خطا روی مدافع راست تیمش را در صحنه پیش از گل اعلام می‌کرد، داستان عوض می‌شد. البته در تصاویر تلویزیونی برخلاف خطای زبیر که آشکار بود و تمام کارشناسان گفتند باید اخراج می‌شد، صحنه‌ی خطا روی مرتضی حسین‌زاده خیلی واضح نبوده و خود سیدعباسی هم فکر می‌کرده ممکن است بازیکنش اغراق کرده باشد اما وقتی تصویر سرش را برای او فرستاده مطمئن شده که روی حسین‌زاده خطا شده. حساسیت سیدعباسی روی این صحنه از خطای زبیر بیشتر بود چرا که او معتقد است همین موضوع نشان می‌داد که برچسب وقت‌کشی به تیم او نمی‌چسبد.

1712434

سیدعباسی این مسائل را به عنوان بهانه مطرح نمی‌کند و با توجه به اینکه خودش هم در تیم‌های بزرگ بازی کرده، می‌داند که فشار هواداران این‌تیم‌ها در چنین مسابقاتی معمولا به گل ختم می‌شود کمااینکه در مقاله‌ای در سایت "ورزش سه" هم خوانده بود که هواداران لیورپول در آنفیلد توپ را به سمت دروازه حریف می‌برند اما آن‌ها هم می‌توانستند از این مهلکه با امتیاز خارج شوند. او شانس قهرمانی آبی‌ها را هم بسیار زیاد می‌داند و از نظرش استقلالی‌ها سزاوارانه در جایگاه فعلی قرار گرفته‌اند و بعید است قهرمان نشوند.
چهار بازی باقی‌مانده تا انتهای فصل اگرچه برای شهرخودرو بسیار دشوار است اما از نظر سرمربی این تیم فرصت مغتنمی است برای نمایش توانایی‌های تیمش که شاید کمتر به آن پرداخته شده است.

1712417

به هرحال سیدعباسی در بازی‌ برابر پرسپولیس، استقلال، گلگهر، نساجی و نفت آبادان نشان داده که تیم یک‌دست و شایسته‌ای را در این مدت جمع کرده و شاید اگر‌ کمی خوش‌شانسی چاشنی نمایش‌های تیمش شود، بتواند نماینده خراسان را در سطح اول فوتبال ایران حفظ کند‌.

دیدگاه‌ها