کد خبر : 1823694 | 20 اردیبهشت 1401 ساعت 15:04 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

یک تعویض برای جلوگیری از حملات آلومینیوم؛

امنیت خط دفاعی ژنرال با مسیح (عکس)

سرمربی گل‌گهر با یک جابه‌جایی در خط دفاعی تیمش از حملات پرفشار آلومینیوم در نیمه دوم جلوگیری کرد.

امنیت خط دفاعی ژنرال با مسیح (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، گل‌گهر سیرجان پس از اینکه در پنج هفته پیاپی هیچ بردی به دست نیاورده و یک شکست و چهار مساوی متوالی داشت، امیدوار بود در بازی خانگی مقابل آلومینیوم به برتری برسد ولی آنها در نیمه اول فشار زیادی روی دروازه خودشان دیدند که بی‌دقتی مهاجمان اراکی اجازه نداد گلی دریافت کنند، اما در نیمه دوم یک تغییر امیر قلعه‌نویی در خط دفاعی روند بازی را تغییر داد.

سیرجانی‌ها نیمه دوم را با سه تعویض همزمان آغاز کردند که یکی از آنها در خط دفاعی و با ورود مسیح زاهدی بود؛ مدافع بلند قامتی که در هفته قبل بخاطر مصدومیت جزو نفرات اصلی تیمش قرار نداشت ولی در نیمه دوم دیدار برابر آلومینیوم اراک به میدان آمد و نمایش مطمئن و کم‌اشتباهی داشت.

زاهدی پس از ورود به زمین اجازه نداد آلومینیومی‌ها برخلاف نیمه اول از طریق پاس به پشت مدافعان گل‌گهر صاحب موقعیت خطرناک شوند و همچنین در قطع و جلوگیری از رسیدن توپ به مهاجمان حریف موفق کار کرد تا برخلاف ۴۵ دقیقه ابتدایی، خطر جدی بیشتری روی دروازه تیمش به وجود نیاید.

1712420

مدافع میانی گل‌گهر در حضور یک نیمه‌ای در زمین با تکل‌ها و دفع توپ‌های خود نگذاشت شاگردان رحمتی مثل نیمه اول آنطور که می‌خواهند در خط حمله کار کنند و نمایش خوبی داشت تا گل‌گهر بدون گل خورده این بازی را پشت سر بگذارد.

دیدگاه‌ها