کد خبر : 1823722 | 20 اردیبهشت 1401 ساعت 18:35 | 33.2K بازدید | 2 دیدگاه

تعویض هفته در سیرجان

بهترین بازی رضا شکاری از زمان شایعه پرسپولیس!

مهاجم جوان سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی با اضافه شدن خود به ترکیب گل‌گهر توانست گل پیروزی‌بخش شاگردان قلعه‌نویی را رقم بزند.

بهترین بازی رضا شکاری از زمان شایعه پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه" در روز محرومیت کی‌روش استنلی سوراز به دلیل 4 اخطاره بودن، امیر قلعه‌نویی تصمیم گرفت تا از مثلث سعید صادقی، امین قاسمی‌نژاد و مرتضی تبریزی در خط حمله تیمش استفاده کند اما این مثلث در نیمه نخست برابر آلومینیوم اراک جواب نداد و قلعه‌نویی به سرعت در سیستم بازی تیمش دست برد و تغییراتی را اعمال کرد.

خروج سعید صادقی و اضافه شدن رضا شکاری باعث شد تا خط حمله گل‌گهر آرایش تازه‌ای به خود بگیرد و شکاری فرصت‌طلب پاسخی مناسب به اعتماد امیر قلعه‌نویی داد؛ او بعد از پی‌ریزی چند حمله ناموفق، سرانجام از اشتباه مدافع آلومینیوم نهایت بهره‌برداری را کرد و پاس نوید عاشوری را با ضربه‌ای محکم و مهارنشدنی به تور دروازه گل‌گهر دوخت.

1712216

شکاری که پیش از مسابقه دیشب برابر شهرخودرو و نفت مسجدسلیمان توانسته بود گلزنی کند، اولین گل خود در سیرجان را برای گل‌گهر به ثمر رساند و شمار گل‌های خود در لیگ بیست و یکم را به عدد 3 رساند؛ او پیشتر در مشهد و مسجدسلیمان برابر شهرخودرو و نفت موفق به گلزنی شده بود.

با گلزنی رضا شکاری و در ادامه شایان مصلح، مشخص شد که تغییرات قلعه‌نویی اثربخش بوده و آن‌ها در حضور تماشاگران خود به 3 امتیاز خانگی دست یافتند تا در جدول شانس‌شان برای تصاحب رتبه چهارم بیشتر شود.

دیدگاه‌ها