کد خبر : 1823736 | 20 اردیبهشت 1401 ساعت 20:23 | 17.1K بازدید | 2 دیدگاه

چرا مجتبی حسینی به رختکن سپاهان رفت؟

سرمربی و مربی تیم پیکان بعد از بازی با سپاهان در رختکن تیم میهمان حاضر شدند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پایان دیدار پیکان و سپاهان در ورزشگاه پاس قوامین که با برتری یک بر صفر شاگردان محرم نویدکیا همراه بود، اتفاق جالبی رخ داد.
مجتبی حسینی و جلال امیدیان سرمربی و مربی پیکان دقایقی بعد از سوت پایان به رختکن سپاهان رفتند و با اعضای این تیم دیدار کردند. اما دلیل این مساله چه بود؟
در اواخر مسابقه دیروز پیکان و سپاهان درگیری‌هایی میان اعضای دو تیم پیش آمد. حساسیت دقایق پایانی سبب شد تا شهریار مغانلو با یکی از بازیکنان پیکان درگیری لفظی پیدا کند. همچنین جلال امیدیان مربی خودروسازان هم بگومگوی لفظی با رحمان احمدی مربی گلرهای طلایی‌پوشان داشت.

1712467


با این وجود حسینی و امیدیان که سال‌ها در اصفهان به‌عنوان بازیکن و مربی کار کردند و روابط خوبی با سپاهانی‌ها دارند برای پایان دادن به حواشی به رختکن این تیم رفتند و از اعضای این تیم دلجویی کردند.
رضا فتاحی، سرپرست سپاهان در این خصوص گفته است: « ما هیچ مشکی با پیکان نداریم. در جریان مسابقه هم اتفاقی افتاد که مغانلو را ناراحت کرد و از این اتفاقات در فوتبال زیاد رخ می‌دهد اما مجتبی حسینی در رختکن ما حاضر شد و دل جویی کرد.»
او افزود: «روز قبل از مسابقه هم باشگاه پیکان با ما همکاری خیلی خوبی داشت. آقای عطابخش مدیرعامل این باشگاه هم دسته گلی را سر تمرین فرستاده بود که باید از این حسن رفتار او تشکر کنیم. آنها با تعامل خوبی داشتند و ساعت بازی را هم به‌خاطر پرواز ما قبول کردند که تغییر کند.»

دیدگاه‌ها