کد خبر : 1823738 | 20 اردیبهشت 1401 ساعت 21:37 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

ماشین سازی ۰ - خیبر ۳

لیگ یک/ برد مهم شاگردان کمالوند در تبریز

ماشین سازی تبریز در یکی از بازی‌های حساس این هفته لیگ یک مقابل خیبر خرم آباد ۳-۰ بازنده شد.

لیگ یک/ برد مهم شاگردان کمالوند در تبریز

به گزارش ورزش سه، با توجه به شانس صعود خیبر این بازی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بود و همچنین اعتصاب 6 بازیکن تیم ماشین سازی و عدم حضور در تمرین شایعاتی را در مورد این بازی به‌وجود آورده بود و به همین دلیل تقابل ماشین سازی با خیبر بسیار مورد توجه قرار گرفته بود.

در دقیقه ۱۳ این بازی روی یک حرکت سمت چپ و ارسال توپ به دهانه دروازه، شهرام سالاری مهاجم سابق ماشین سازی موفق شد دروازه این تیم را باز کند و خیبر را پیش بیندازد.

حملات تیم خیبر ادامه داد اما با این حال آنها در نیمه اول نتوانستند گل بزنند؛ در دقیقه ۴۳ مهم‌ترین موقعیت خیبر روی اشتباه فردین عابدینی کاپیتان ماشین سازی به‌وجود آمد اما مهاجم شماره ۹ این تیم، دروازه خالی را نتوانست تبدیل به گل کند.

نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید و در آغاز نیمه دوم نیز حملات خیبر ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۶۲ روی یک اشتباه دیگر از سوی بازیکنان ماشین سازی این بار حسین شهابی از سمت راست محوطه جریمه شوت خود را روانه دروازه کرد که توپ از بین پاهای دروازه‌بان ماشین سازی گذشت و تبدیل به گل شد.

چند دقیقه بعد در تصميمی عجیب، کادرفنی ماشین سازی دروازه‌بان اول خود را بیرون کشید و به گلر ذخیره‌اش میدان داد. این در حالی است که علی ابراهیمیان سرمربی ماشین سازی هم از سوی داور اخراج شده بود.

پس از گل، بازیکنان خیبر دو موقعیت بسیار خوب هم داشتند که این فرصت‌ها یکی پس از دیگری از دست رفت‌.

در حالی‌که داور ۵ دقیقه وقت اضافه گرفته بود خیبر روی یک ارسال از سمت چپ گل سوم را هم توسط محمود بیرانوند یگانه به ثمر رساند تا با ثبت این گل بازی با نتیجه ۳-۰ به پایان برسد و خیبر با کسب یک برد مهم دیگر شانس خود برای صعود به لیگ برتر را حفظ کند.

دیدگاه‌ها