کد خبر : 1823751 | 20 اردیبهشت 1401 ساعت 22:21 | 13.1K بازدید | 4 دیدگاه

گواردیولا: قهرمانی در لیگ برتر خیلی دشوار است

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی تاکید کرد کار تیمش مقابل ولورهمپتون آسان نخواهد بود.

گواردیولا: قهرمانی در لیگ برتر خیلی دشوار است

به گزارش "ورزش سه"، اتفاقات هفته گذشته در لیگ برتر به سود سیتیزن‌ها پیش رفت و در فاصله سه هفته مانده به پایان فصل، آنها با سه امتیاز برتری نسبت به لیورپول در صدر جدول قرار دارند. در آستانه دیدار مقابل ولورهمپتون، پپ گواردیولا قهرمانی در لیگ برتر را دشوار توصیف کرده و مدعی شد به عملکرد سیتی در فصول اخیر افتخار می‌کند.

پپ گواردیولا گفت: "هیچ چیز بعد از بازی با نیوکاسل تغییر نکرده است و ما برای سه بازی آینده نیز همان تیم سابق هستیم و با همان بازیکنانی که در اختیار داریم در میدان حاضر خواهیم شد. ما در بخش دفاعی مشکل داریم، اما بقیه بازیکنان این مسئله را حل خواهند کرد. نمی‌توان شرایط ولورهمپتون را با آخرین نتیجه این تیم در استمفورد بریج و شکست مقابل چلسی بررسی کرد. 

1711845

ولوز قدرت انتقال بالایی با دندونکر داشته، ضدحملات خوبی می‌زند و پنج سال است که با سیستم پنج دفاعی بازی می‌کند. ولورهمپتون در مسابقاتی که پیروز می‌شود به‌خوبی کیفیت خود را نشان داده و ما نسبت به این مسئله آگاه هستیم. امیدوارم از بازی هفته گذشته به‌خوبی ریکاوری کرده باشیم و بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم، زیرا این مهم‌ترین هدف در ذهن ماست.

ما به‌عنوان یک باشگاه جدید متولد شده و یک‌دهه است که در بین مدعیان حضور داریم. طرز فکر برای همه در داخل باشگاه از کادر فنی، رئیس، مالک، مدیرعامل، مدیر ورزشی و ... وجود دارد و همه ما می‌دانیم که قهرمان شدن در لیگ برتر چقدر سخت است، پس خیلی به کاری که انجام داده‌ایم افتخار می‌کنیم. من امیدوارم این روند در آینده نیز ادامه پیدا کند. همه می‌دانند که کسب موفقیت چقدر دشوار است و خودمان نیز این موضوع آگاهیم. باشگاه همیشه باید چشم اندازی نسبت به آینده داشته باشد. من از تصمیماتی که باشگاه می‌گیرد همیشه آگاه هستم و 100 درصد از آن حمایت می‌کنم."

دیدگاه‌ها