کد خبر : 1823757 | 20 اردیبهشت 1401 ساعت 23:08 | 14.8K بازدید | 4 دیدگاه

باید در فینال فوق‌العاده بازی کنیم؛

آلگری: رفتن رونالدو در ابتدای فصل آسان نبود

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس معتقد است تیمش فصل خوبی را سپری کرده است.

آلگری: رفتن رونالدو در ابتدای فصل آسان نبود

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در این فصل تنها می‌تواند کوپا ایتالیا را به فهرست افتخارات خود اضافه کند و این تیم فردا شب در فینال این تورنمنت و در پایتخت ایتالیا رودرروی اینتر قرار خواهد گرفت. مکس آلگری، سرمربی باتجربه بیانکونری در نشست خبری پیش از این مسابقه حضور یافته و مدعی شد فصل بعد یوونتوس در تمامی مسابقات مدعی فتح عنوان قهرمانی خواهد بود.

مکس آلگری گفت: فردا یک عصر زیبا در انتظار هواداران خواهد بود. باید در بازی‌خوانی صبر و آرامش داشت. شما باید عملکرد خوبی داشته باشید تا بتوانید در فینال جام حذفی ایتالیا به برتری دست یابید؛ مسابقات فینال همیشه از اهمیت بالایی برخوردار است. یوونتوس فصل را بد شروع کرد، اما در ادامه روندی فوق العاده‌ای داشته است. 

1712488

ما به یک دستاورد مهم دست یافتیم و فصل بعد نیز در لیگ قهرمانان بعدی حاضر هستیم. در پایان فصل و در تابستان سعی خواهیم کرد بفهمیم چگونه می‌توان پیشرفت کرد. شما فصل را بر این اساس ارزیابی کنید، نه پیروزی یا شکست. هدف این است که سال آینده تلاش کنیم در تمامی مسابقات به قهرمانی دست یابیم. از دست دادن کریستیانو رونالدو در ابتدای فصل آسان نبود و من تازه داشتم تیمم را می‌شناختم که در ادامه فدریکو کیه‌زا را نیز از دست دادم. 

باشگاه در فصل زمستان با خرید دوسان ولاهوویچ به ما کمک بزرگی کرد. در ادامه ما روند خوبی از حیث نتیجه گیری داشتیم که با شکست در خانه مقابل اینتر به پایان رسید. پیروزی در دیدار فردا شب برای فصل بعد به ما انگیزه بیشتری می‌دهد، بازیکنان یوونتوس و من خوشحال و آرام هستیم، زیرا سال آینده شانس بیشتری برای مبارزه برای اسکودتو خواهیم داشت.

بهترین مربی فوتبال ایتالیا؟ برای من بهترین‌ها آنهایی هستند که قهرمان می‌شوند؛ کارلو آنچلوتی، فابیو کاپلو، آریگو ساچی، مارچلو لیپی و جووانی تراپاتونی تاریخ فوتبال ایتالیا را نوشته‌اند. در ایتالیا مربیان جوان زیادی هستند که ممکن است فرصت مربیگری در یک تیم بزرگ را داشته باشند، اما مسئولیت در تیم‌های مشهور با یک تیم متوسط و کوچک متفاوت است. در فوتبال دسته بندی‌هایی وجود دارد و آنها که قهرمان می‌شوند بهترین هستند."

1704127

دیدگاه‌ها