کد خبر : 1823781 | 21 اردیبهشت 1401 ساعت 04:02 | 109.8K بازدید | 1 دیدگاه

حتی بحث کوچک هم نداشتیم؛

حردانی: این حرف‌ها زشت و شرم‌آور است

بازیکن نساجی نسبت به بحث‌ها پیرامون درگیری لفظی سرمربی سابق این تیم با خودش واکنش نشان داد.

حردانی: این حرف‌ها زشت و شرم‌آور است

به گزارش "ورزش سه"، خبر قطع همکاری باشگاه نساجی مازندران با ساکت الهامی و اطلاعیه این باشگاه مبنی بر اینکه اتفاقاتی پس از دیدار هفته بیست و ششم مقابل مس رفسنجان در رختکن تیم افتاده در چنین تصمیمی تاثیرگذار بوده، شایعات مختلفی درباره اتفاقات داخل رختکن نساجی در فضای مجازی به وجود آورد.

یکی از مواردی که در خصوص اتفاقات رختکن نساجی پس از دیدار با مس رفسنجان در فضای مجازی منتشر شد، شایعه انتقاد شدید و مجادله لفظی ساکت الهامی با صابر حردانی، بازیکن تیمش بوده، اما این وینگر نساجی چنین مسئله‌ای را رد می‌کند.

صابر حردانی در گفت‌وگو با "ورزش سه"، در مورد قطع همکاری باشگاه نساجی با ساکت الهامی و بحث درگیری لفظی این سرمربی با او عنوان کرد: حتی یک درصد هم این موضوع درست نیست. درگیری و این مسائل یعنی چه؟ مگر می‌شود این شایعات زشتی که در فضای مجازی مطرح کرده‌اند، درست باشد؟

او ادامه داد: آقا ساکت با همه بازیکنان مثل برادرشان رفتار کردند و خیلی محترم هستند. این حرف‌ها که در فضای مجازی دیدم، واقعا زشت و شرم‌آور است.

بازیکن نساجی مازندران اضافه کرد: بنده کاری به تصمیم باشگاه ندارم ولی درباره شایعه زشتی که درباره خودم درست کرده‌اند، باید بگویم که اصلا و ابدا این مسائل وجود نداشته است. مگر می‌شود آقا ساکت چنین کاری کند؟ یک عده دروغ درآورده‌اند و نمی‌دانم اهداف‌شان چیست.

حردانی یادآور شد: قبل از اینکه بخوابم، به یکباره این شایعات زشت و بحثِ دروغ درگیری در رختکن تیم را در فضای مجازی دیدم که باعث شد خوابم نبرد و شوکه شوم. مگر می‌شود این همه دروغ سرهم کنند؟

او تاکید کرد: خواستم تکذیبیه چنین شایعه‌ای را در صفحه اینستاگرامم بزنم ولی صبر کردم تا صبح این کار را انجام بدهم، اما مطمئن باشید اگر بفهمم چه شخص یا صفحه مجازی این شایعه زشت را درست کرده است، از او شکایت خواهم کرد.

دیدگاه‌ها