کد خبر : 1823796 | 21 اردیبهشت 1401 ساعت 11:20 | 15.1K بازدید | 7 دیدگاه

ایستاده در باران به خاطر ملوان (عکس)

ملوان شب گذشته و در هفته بیست و نهم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور در استادیوم سیروس قایقران فقید دو گل به سایپا زد و بار دیگر به صدر جدول برگشت.

ایستاده در باران به خاطر ملوان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تماشاگران تیم ملوان که در بازی قبلی و در برابر خیبر موفق به حضور در استادیوم نشده بودند اینبار حضور پرشوری روی سکوهای سیمانی استادیوم سیروس قایقران فقید داشتند. نکته جالب بارش باران در جریان بازی بود اما هیچ یک از تماشاگران به این خاطر استادیوم را ترک نکردند. نکته ای که باعث شد در پایان بازی مازیار زارع از تماشاگران تشکر کند. مازیار زارع گفت: از تماشاگران به خاطر اینکه استادیوم را ترک نکردند، تشکر می کنم.

تماشاگران حتی با سوت پایان بازی از سوی داور ایستاده روی سکوها سیمانی ماندند تا مازیار زارع و تیمش را تشویق کنند. ملوان با کسب این سه امتیاز حساس 61 امتیازی شد و با توجه به تساوی مس کرمان در برابر رایکا در بابل بار دیگر به صدر جدول بازی ها برگشت.

 

1712538

 

تنها 5 هفته به پایان بازی‌ها باقی مانده و ملوان مدعی اصلی قهرمانی و صعود مستقیم به لیگ برتر است؛ با این شور و حالی که تماشاگران انزلی چی به تیم می دهند به نظر می رسد ملوان تا هفته ی پایانی برای رسیدن به این عنوان و صعود به لیگ برتر به عنوان تیم قهرمان بجنگد.

 

1712540

 

البته که ثبت چنین صحنه هایی در استادیوم سیروس قایقران فقید تازگی ندارد. این شور تماشاگران و عشق آنها به ملوان ریشه در تاریخ دارد. در انزلی ملوان فراتر از یک تیم فوتبال است. نماد مردم شهر؛ بهانه ای برای غرور و بالندگی و...

 

1712539

 

بازگشت این تیم به لیگ برتر با توجه به پتانسیل فنی فوتبال منطقه می تواند یکی از اتفاقات خوب در فصل جاری باشد. این تیم امیدوار است تا همانند دیگر تیم شمالی یعنی نساجی یک اسپانسر خوب برای حضور در بازی ها پیدا کند، در این صورت می تواند همانند نساجی به دنبال ماجراجویی در بالاترین سطح فوتبال ایران و از همه مهم‌تر حضور طولانی در لیگ برتر باشد.

عکاسان: پویاقربانی ، نادر نیک کار، امیر گلریز

دیدگاه‌ها