کد خبر : 1823804 | 21 اردیبهشت 1401 ساعت 12:09 | 5.8K بازدید | 3 دیدگاه

مصلح: امیدوارم در پرونده بایناما حق به حق‌دار برسد

مدافع چپ‌پای گلزن گل گهر سیرجان مقابل آلومینیوم همچنان امیدوار است 7 امتیاز کسر شده از این تیم در ادامه فصل به آنها بازگردد.

مصلح: امیدوارم در پرونده بایناما حق به حق‌دار برسد

به گزارش "ورزش سه"، شایان مصلح در نمایشی موفق برابر آلومینیوم اراک توانست یکی از گل‌های تیمش را در این جدال به نام خود ثبت کند. او با تمجید از عملکرد تیم مهدی رحمتی درباره این بازی می‌گوید: بازی مقابل آلومینیوم پرفشار بود. می‌دانستیم آلومینیوم تیم چغری است و بازی سختی داریم. به راحتی امتیاز از دست نمی دهند؛ اما با اینکه نیمه اول تحت فشار بودیم، توانستیم بازی را حفظ کنیم و نیمه دوم به پیروزی به برسیم.

وی درباره گلزنی مقابل آلومینیوم اراک، گفت: خدارا صد هزار مرتبه شکر، توانستم دومین گل فصلم را برای گل گهر بزنم. شرایطم خوب است و بابت این گلزنی و کمک به تیم خوشحالم. امیدوارم این روند خوب ادامه‌دار باشد.

مدافع چپ گل گهر با اشاره به پتانسیل تیمش گفت: همه بازیکنان گل گهر خوب و باکیفیت هستند. چه آنها که در ترکیب ثابت قرار می‌گیرند و چه آنهایی که در ترکیب ذخیره قرار می گیرند. در گل گهر بازیکن فیکس و ذخیره معنایی ندارد. همه بازیکنان در کنار یکدیگر خوب هستند و هر وقت که لازم باشد مربیان تغییر تاکتیک می‌دهند. این اتفاق بین دو نیمه بازی گل گهر و آلومینیوم افتاد و دیدیم که بازیکنانی که وارد زمین شدند، توانستند خیلی کمک کنند و روند بازی عوض شود. در نیمه اول حریف فشار زیادی به ما وارد کرد. محسن با عملکرد خوبی که در این بازی به ویژه نیمه اول داشت، به تیم کمک کرد. ما در تیم فرد نیستیم و همه ما تیم هستیم. همه بازیکنان مقابل آلومینیوم خوب بودند. به خصوص در نیمه دوم بچه‌ها توانستند شرایط ایده آلی داشته باشند و توانستیم آلومینیوم را ببریم. پیروزی مقابل آلومینیوم واقعاً راحت نبود.

مصلح پیرامون اینکه به واسطه درخشش مقابل آلومینیوم در تیم منتخب هفته قرار گرفت، گفت:  جز بازیهای خیلی خوبم بود در نمراتی که از سایت‌های معتبر گرفتم جز منتخب هفته بودم و بازیکن برتر بازی شدم. برای من فضای خوبی بود که توانستم خودم را نشان بدهم. در کنار این موضوع در عملکرد خوب تیمی هم تاثیرگذار باشم.


بازیکن گل‌گهر سیرجان ابراز امیدواری کرد در پرونده دوباره‌ای که توسط این باشگاه تشکیل شده، امتیازات کسر شده به این تیم بازگردد: امیدوارم در این پرونده تیم ما به حق خودش برسد. 7 امتیاز از ما کم شد و منتظریم به تیم ما بازگردد. ما در زمین مزد زحماتمان را گرفتیم و بیرون زمین این امتیازات از ما گرفته شد. به هر حال امیدوارم حق به حقدار برسد.

مصلح درباره مدت قراردادش با گل‌گهر سیرجان عنوان کرد: قراردادم با گل گهر دو ساله است، یک سال آن به پایان رسیده و یک سال دیگر باقی مانده است. امیدوارم با روندی که در پیش گرفته‌ایم در فصل آینده بتوانیم به بهترین شکل انتظارات را برآورده کنیم.

دیدگاه‌ها