کد خبر : 1823853 | 21 اردیبهشت 1401 ساعت 16:05 | 7.8K بازدید | 1 دیدگاه

روز غیرقابل پیش‌بینی MIS مقابل شمالی‌ها؛

نفت بدون گلر، نساجی بدون سرمربی!

دیدار نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران از هفته بیست و هفتم لیگ برتر برای هر 2تیم شرایط ویژه‌ای دارد.

نفت بدون گلر، نساجی بدون سرمربی!

به گزارش "ورزش سه"، مهاجری با ماموریت بقا به مسجدسلیمان رفت و از 3 بازی گذشته خودش 5امتیاز کسب کرد. در دیدار پربرخورد هفته گذشته این تیم مقابل فجر سپاسی یکی از 4بازیکنی که از تیمش کارت زرد گرفت، دروازه‌بان آن‌ها بود تا «علی محسن‌زاده» به دلیل محرومیت نتواند زردپوشان را در دیدار پیش‌رو همراهی کند.
مهاجری اما قبلاً هم اعلام کرده که چندان از نظر مهره‌های جایگزین دچار مشکل نیست، او هفته قبل هم در غیاب مسلم مجدمی یکی از بازیکنان کلیدی‌اش جایگزین مناسبی برای او گذاشت و تیمش عملکرد خوبی در زمین حافظیه از خود نشان داد. برای این بازی هم او بایستی از دروازه‌بان دیگری برای حراست از قفس توری مسجدسلیمانی‌ها کمک بگیرد.
در تیم مقابل هم نساجی‌چی‌ها با یک حرکت غافلگیرکننده شوکه شدند و دیگر ساکت الهامی را روی نیمکت خود نمی‌بینند و احتمالاً مسعود شجاعی هدایت آن‌ها را در مسابقه با نفت مسجدسلیمان بر عهده خواهد داشت، بازیکن مربی‌ای که قبلاً سابقه حضور این‌چنینی را روی نیمکت تراکتور داشته است.
حالا باید منتظر ماند و دید نساجی از نبود دروازه‌بان اصلی مسجدسلیمان سودی خواهد برد یا خوزستانی‌ها در غیاب مربی قهرمان جام حذفی، امتیازات شیرینی در خانه نگه خواهند داشت؟!

دیدگاه‌ها