کد خبر : 1823854 | 21 اردیبهشت 1401 ساعت 16:13 | 35K بازدید | 9 دیدگاه

فتاحی: هیچ صحبتی در مورد هوادار نداشته‌ایم؛

پاسخ سرپرست سپاهان به ادعای پرسپولیسی‌ها

سرپرست تیم فوتبال سپاهان می‌گوید به هیچ وجه با مسئولان پرسپولیس برای عدم حضور تماشاگران در بازی رفت توافقی نشده است.

پاسخ سرپرست سپاهان به ادعای پرسپولیسی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، روز شنبه 24 اردیبهشت یکی از حساس‌ترین دیدارهای فصل میان دو تیم سپاهان و پرسپولیس به میزبانی سرخپوشان پایتخت نشین در ورزشگاه قاسم سلیمانی سیرجان برگزار خواهد شد؛ دیداری که افشین پیروانی و محمد محمدی از مدیران پرسپولیسی معتقدند که به دلیل میزبانی صد در صدی سپاهان در بازی رفت باید با حضور صد در صدی تماشاگران پرسپولیس برگزار شود.
این ادعایی است که البته رضا فتاحی سرپرست سپاهان به آن واکنش تندی دارد و در گفتگویی با "ورزش سه" تاکید می‌کند که چنین چیزی به هیچ وجه قابل پذیرش نیست و آنها طبق قانون هوادارانشان را به ورزشگاه قاسم سلیمانی سیرجان اعزام خواهند کرد.

رضا فتاحی سرپرست سپاهان در واکنش به ادعای پرسپولیسی‌ها که می‌گویند در بازی رفت بر سر این موضوع توافق شده است، اینطور توضیح داد:« اصلا به این شکل نیست. پیش از بازی رفت که در اراک برگزار شد، در جلسه هماهنگی پیش از مسابقه بحث این بود که 50 درصد سپاهانی‌ها بنر در ورزشگاه نصب کنند و 50 درصد پرسپولیسی‌ها. این موضوعی بود که مورد قبول ما واقع نشد و گفتیم باید طبق قانون عمل شود. ما گفتیم کل ورزشگاه باید به بنرهای ما اختصاص داده شود و پشت دروازه پرسپولیس را هم خالی می‎گذاریم.» 
او ادامه داد:« پس از این صحبت‌ها بود که گفتند باید صورتجلسه شود. بنابراین من، ناظر مسابقه و یکی از پرسپولیسی‌ها امضا کردند.»
 

1712649

سرپرست سپاهان در ادامه تاکید کرد که هیچ صحبتی در مورد هواداران نبوده است و اینطور توضیحاتش را پایان داد:« اصلا چنین چیزی نبوده که ما در مورد هواداران صحبت کنیم و فقط در مورد بنرها و پرچم‌های هواداری صحبت به میان آمده است است. اصلا صحبتی درباره هواداران نبوده و مطمئن باشید طبق قانون همه هواداران‌‌مان را به سیرجان اعزام خواهیم کرد.»

دیدگاه‌ها