کد خبر : 1823861 | 21 اردیبهشت 1401 ساعت 16:48 | 8.7K بازدید | 1 دیدگاه

ما دفاع تیمی خوبی جلوی پرسپولیس داشتیم؛

قریشی: ترابی و پهلوان فوق العاده بودند

مدافع ذوب آهن می‌گوید مجتبی حسینی و مهدی تارتار جزو پاک‌ترین‌های فوتبال ایران هستند.

قریشی: ترابی و پهلوان فوق العاده بودند

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن یک گل زودهنگام به پرسپولیس زد و در نهایت بازی به نتیجه تساوی کشیده شد؛ محمد قریشی در خصوص این دیدار به خبرنگار ما گفت: تصمیم گرفتیم از اول بازی پرس کنیم، این اتفاق افتاد و خیلی خوب شروع کردیم، روی ارسال قشنگ مسعود و ضربه سر سعید توانستیم به گل برسیم. می‌توانستیم در نیمه اول دو گل دیگر به آنها بزنیم ولی استفاده نکردیم. بازی خیلی خوبی بود و پرسپولیس هم برای قهرمانی می‌جنگید و به‌علت فاصله کمی که با استقلال داشت خیلی در نیمه دوم تلاش کرد و فشار آورد و موفق شدند گل مساوی را بزنند؛ ما هم توانستیم با یک دفاعِ تیمی خوب یک امتیاز را بگیریم.

اودر مورد حضور پر تعداد هواداران در ورزشگاه ادامه داد: ما واقعا خیلی عشق کردیم. بعد از مدت‌ها ورزشگاه فولاد شهر پر شده بود، البته پرسپولیسی‌ها هم بودند،خیلی حس و حال قشنگی بود و امیدوارم از این به بعد شاهد حضور هواداران در استادیوم‌ها باشیم.

این بازیکن در مورد فحاشی هواداران حریف به فرعباسی عنوان کرد: وقتی هوادار می‌آید از این اتفاقات هم می‌افتد و شیرینی فوتبال به این است که یک طرف فحش می‌دهد و یک‌طرف تشویق می‌کند!

قریشی در مورد حواشی‌ای که برای مهدی تارتار پیش آمده نظرش را این‌گونه بیان کرد: این‌ها برای بیرون فوتبال است. بعضی‌ها تیمشان برای قهرمانی می‌جنگد و تحت‌تاثیر هستند و هیجان دارند و به هر چیز چنگ می‌زنند. یک‌سری تهمت‌ها به آقای تارتار زدند، من با آقای مجتبی حسینی و تارتار کار کردم.

جفتشان جزو مربیان واقعا پاک در فوتبال ایران هستند. هیچ بازیکن یا مربی نمی‌آید یک‌سری صحبت‌ها را بیان کند و معمولا این حرف‌ها از بیرون زده می‌شود چون در فوتبال نیستند و از بیرون احساساتی می‌شوند ولی کسانی که در خود فوتبال هستند و با این آدم‌ها کار کردند؛ می‌دانند داستان چیست؛ پس نیازی به توضیح ندارد. منی که با جفتشان کار کردم دارم می‌گویم واقعا پاک هستند.

مدافع سبزپوشان در مورد اینکه کدام بازیکن پرسپولیس بیشتر اذیتش کرد توضیح داد: دو بازیکن پرسپولیس نه‌تنها دیروز بلکه همیشه فوق العاده هستند؛ مهدی ترابی و احسان پهلوان.

وی در مورد اینکه فصل را با چه جایگاهی تمام می‌کنند گفت: سعی می‌کنم حدس نزنم. چون ما پنج بازی را عالی نتیجه گرفتیم و دو بازی را باختیم و دوباره مقابل پرسپولیس یک مساوی گرفتیم، بنابراین نمی‌توان پیش‌بینی کرد ولی تمام تلاشمان را می‌کنیم که بتوانیم با بهترین حالت فصل را تمام کنیم.

قریشی در پایان در مورد برنامه‌شان برای دیدار با تراکتور در هفته آینده عنوان کرد: تراکتور از دو بازی اخیرش ۴ امتیاز گرفت و توانست تیم هوادارای که واقعا سخت می‌باخت؛ شکست دهد. مطمئنا ما هم با برنامه خاصی در زمین خودمان بازی می‌کنیم، امیدوارم با یک بازی خوب، دست‌پُر از زمین بیرون بیایم.

دیدگاه‌ها