کد خبر : 1823866 | 21 اردیبهشت 1401 ساعت 17:16 | 28.9K بازدید | 5 دیدگاه

حسرت مهاجم مشهدی‌ها از گل سریع به استقلال (عکس)

شهرخودرو به دنبال زدن گل زودهنگام مقابل استقلال بود که گلر آبی‌ها مانع از این اتفاق شد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان فرهاد مجیدی در شرایطی موفق به زدن گل لحظه آخری و کسب سه امتیاز حساس دیدار مقابل شهرخودرو شدند که نزدیک بود در همان شروع مسابقه و ثانیه‌های ابتدایی یک گل دریافت کنند و شرایط سختی برای این بازی داشته باشند ولی شوت ابوالفضل عکاشه، مهاجم شهرخودرو تبدیل به گل نشد.
عکاشه که مثل دیدارهای اخیرشان تک‌مهاجم نوک شهرخودرو در دیدار مقابل استقلال بود و انگیزه زیادی برای تکرار گلزنی همانند دیدار با گل‌گهر سیرجان داشت، لحظاتی پس از شروع مسابقه اولین موقعیت جدی را با توپ‌گیری از روزبه چشمی خلق کرد و سعی داشت با نفوذ به پشت محوطه جریمه آبی‌پوشان و ضربه راه دور گلزنی کند که این اتفاق نیفتاد.
این مهاجم سرعتی که در تلاش برای زدن سومین گل فصل خود بود، پس از اینکه پایه‌گذاری اولین موقعیت جدی بازی با استقلال را داشت، در ثانیه ۴۰ اقدام به شوت‌زنی از پشت محوطه جریمه کرد که توپ روی پای این بازیکن جفت و جور نشد تا ضربه او قدرت کافی برای باز کردن دروازه آبی‌پوشان را نداشته باشد و دراختیار علیرضا رضایی قرار بگیرد.

1712669

1712670
شهرخودرو در ادامه نیز روی نفوذهای این بازیکن از کناره‌ها و پشت مدافعان استقلال برنامه داشت که هیچ‌کدام از آنها به نتیجه نرسید تا مشهدی‌ها بدون گل زده دیدار مقابل صدرنشین لیگ برتر را به پایان ببرند.

دیدگاه‌ها