کد خبر : 1823887 | 21 اردیبهشت 1401 ساعت 19:24 | 15.7K بازدید | 8 دیدگاه

وضعیت آقایی تحت پیگیری است؛

پزشک پرسپولیس: امیری مرداد به زمین برمی‌گردد

علیرضا حقیقت، پزشک تیم فوتبال پرسپولیس آخرین وضعیت مصدومان این تیم را به‌صورت تخصصی تشریح کرد.

پزشک پرسپولیس: امیری مرداد به زمین برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، شفاف نبودن باشگاه پرسپولیس در اعلام وضعیت مصدومان در ماه‌های اخیر مورد نقد بوده و وضعیت آسیب‌دیده‌های این تیم به خصوص آل‌کثیر همیشه در هاله‌ای از ابهام قرار داشته است. حالا با مصدومیت تلخ وحید امیری و جراحی او، حقیقت، پزشک پرسپولیس جلوی دوربین باشگاه آمد و توضیحات دقیقی در مورد شرایط عیسی‌آل‌کثیر و وحید امیری ارائه داد.

حقیقت در ابتدا راجع به عیسی گفت: لازم می‌دانم درباره مصدومیت عیسی آل‌کثیر به هواداران عرض کنم که عیسی در دور رفت و بازی با پدیده دچار یک ترومای نات کانتکت شد که این باعث دردی در زانو شد و بلافاصله تشخیص پارگی کامل ای‌سی‌ال زانوی ایشان داده و کارهای اولیه انجام شد. شاید خیلی از هواداران و خبرنگاران بپرسند چرا این وقفه چندماهه بین تشخیص و درمان عیسی افتاد و باید بگویم با نظر کادرفنی و پزشکی پرسپولیس ما خواستیم زمان لازم را به عیسی دهیم که با شرایط وفق پیدا کند و بتواند خودش تصمیم بگیرد. دیروز عمل جراحی به‌صورت خوب و حرفه‌ای انجام شد و انشالله ما عیسای عزیز را 6 ماه آینده در تمرینات گروهی خواهیم داشت.

حقیقت در مورد وضعیت امیری بیان کرد: با توجه به فشردگی بازی‌های باشگاهی و ملی، وحید مدتی بود که دردهای مبهمی در کمرش داشت اما بعد از بازی با کره جنوبی دچار درد شدیدتر شد و ام‌آرآی گرفتیم و تشخیص‌مان استراحت، تقویت عضلات و آب درمانی بود که این برنامه 6 هفته‌ای را صلاح دانستیم برای او انجام شود‌. یک هفته‌ای بود که با تیم تمرین می‌کرد و نیاز به هیچ عملی نداشت و تمام کارها برای او به‌صورت حرفه‌ای انجام شده بود.

او در مورد وضعیت امیری ادامه داد: متاسفانه در بازی با ذوب آهن و در اثر اتفاقی که در زمین افتاد دچار پارگی دیسک L5s1 شد که به‌دلیل شدت آسیب مجبور شدیم با آمبولانس به بیمارستان منتقلش کنیم. خوشبختانه همین امروز عمل جراحی‌اش به‌صورت حرفه‌ای و عالی انجام شده است. این خبر خوش را باید به هواداران عزیز بدهم و خوشبختانه باید عرض کنم سه ماه آینده وحید می‌تواند به‌صورت کامل و حرفه‌ای در اختیار پرسپولیس و تیم ملی باشد و حداکثر مدتی که طول می‌کشد تا بتواند فوتبال حرفه‌ای بازی کند همین ۳ ماه است.

پزشک پرسپولیس در پایان راجع به شرایط سعید آقایی اظهار داشت: سعید آقایی، در بازی با ذوب آهن دچار تروما و یک ضربه به ناحیه خارجی ران شد که خوشبختانه تحت پیگیری است و کارهای درمانش در حال انجام است و هرچه سریع‌تر سعی می‌کنیم به جمع بازیکنان اضافه شود و در اختیار کادر فنی قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها