کد خبر : 1823907 | 21 اردیبهشت 1401 ساعت 21:09 | 28.3K بازدید | 4 دیدگاه

پیرآمریک اوبامیانگ:

دمبله برادرم است، امیدوارم در بارسلونا بماند

پیرآمریک اوبامیانگ، ستاره گابنی بارسلونا ابراز امیدواری کرد عثمان دمبله در این تیم باقی بماند.

دمبله برادرم است، امیدوارم در بارسلونا بماند

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب با نتیجه 1-3 از سد سلتاویگو گذشت، پیرآمریک اوبامیانگ در این دیدار دو بار موفق به گلزنی شد و دمبله نیز دو پاس گل برای هم‌تیمی‌های خود ارسال کرد. در شرایطی که به نظر قرارداد این ستاره فرانسوی تمدید نخواهد شد، پیرآمریک اوبامیانگ از علاقه خود به عثمان دمبله صحبت کرده و مدعی شد رابطه‌ای دوستانه و مانند دو برادر بین آنها برقرار است.

1712714

پیرآمریک اوبامیانگ گفت: "عثمان دمبله برادر کوچک من است و ما از روز اول اوقات زیادی را با هم گذرانده‌ایم. زمانی که به دورتموند پیوستم؛ کم‌و‌بیش دمبله را می‌شناختم، اما با گذشت زمان رابطه‌ای بین ما ایجاد شد که مانند دو برادر است. من عثمان دمبله را خیلی دوست دارم و به همین دلیل در کنار او همه چیز خوب پیش می‌رود. من برای دمبله خوشحالم و نمی‌دانم او فصل بعد در بارسلونا می‌ماند یا نه، اما با تمام وجود امیدوارم که این اتفاق رخ دهد.

برتری مقابل سلتایگو؟ شرایط در نیمه اول کمی پیچیده بود، اما در نیمه دوم اوضاع بسیار بهتر شد و من فکر می‌کنم ما در کل نمایش خوبی در مقابل سلتاویگو از خود ارائه دادیم. فکر می‌کنم در نیمه اول توپ‌های زیادی را از دست دادیم و من شخصا بیش از هر بازیکن دیگری باید در این زمینه پیشرفت کنم. ما باید به تلاش خود ادامه دهیم تا در مسابقات بعدی توپ به این راحتی از دست نرود. البته ما برابر سلتاویگو سه بار موفق به گلزنی شدیم و این خودش یک نکته واقعا مثبت است."

دیدگاه‌ها