کد خبر : 1823914 | 21 اردیبهشت 1401 ساعت 22:53 | 41.6K بازدید | 13 دیدگاه

مورینیو: متاسفانه سه جام آخر یونایتد را من گرفتم!

ژوزه مورینیو، سرمربی جالوروسی آرزو می‌کند بهترین اتفاقات در آینده برای باشگاه منچستریونایتد رخ دهد.

مورینیو: متاسفانه سه جام آخر یونایتد را من گرفتم!

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو در دوران حضور در منچستریونایتد سه عنوان قهرمانی آخر این تیم شامل جام اتحادیه، جام خیریه و لیگ اروپا را برای شیاطین سرخ به ارمغان آورد. این سرمربی پرتغالی در دسامبر 2018 و پس از دو سال و نیم اخراج شد و یونایتد از آن مقطع موفق به فتح یک عنوان قهرمانی نیز نشده‌ است. حالا ژوزه مورینیو در این رابطه و البته تمایل به ماندن در رم برای فصل بعد صحبت کرده است.

ژوزه مورینیو گفت: "ما با هم سه عنوان در منچستریونایتد به‌دست آوردیم، متاسفانه سه قهرمانی آخر منچستریونایتد. متاسفانه را از این جهت می‌گویم که باشگاه منچستریونایتد را خیلی خیلی دوست داشته و برای آنها آرزوی بهترین‌ها را دارم. ما سه عنوان را با هم به‌دست آوردیم، بنابراین همه چیز خوب پیش رفت و البته شرایط در فصل دوم کمی متفاوت بود.

1712719

آینده ژوزه مورینیو؟ در این لحظه همه چیز بسیار آرام است، زیرا من دو سال دیگر قرارداد دارم. باشگاه برای تمدید به من مراجعه نکرد تا مرا در شرایط قبول یا عدم پذیرش قرار ندهد. همه چیز آرام و باثبات است و البته باید همین‌طور باشد.

من باید فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانم و 100 درصد فصل آینده را در رم شروع می‌کنم، زیرا به دنبال تغییر نیستم و بقیه نیز این را می‌دانند. من در فصل دوم نمی‌توانم باشگاهم را ترک کرده و چنین کاری را انجام دهم، بنابراین فصل بعد من اینجا هستم.

ما می‌خواهیم تلاش کنیم تا به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنیم، اما وقتی به سطح سرمایه‌گذاری اینتر، میلان و یوونتوس نگاه می‌کنید، متوجه می‌شوید تکلیف سه سهمیه مشخص می‌شود و تنها رتبه چهارم وجود دارد. فصل گذشته آتالانتا و این فصل ناپولی به این رتبه دست یافتند، آیا می‌توانیم فصل بعد به لیگ قهرمانان برسیم؟ فکر می‌کنم بتوانیم."

دیدگاه‌ها