کد خبر : 1823929 | 22 اردیبهشت 1401 ساعت 01:59 | 14K بازدید | 8 دیدگاه

بونوچی و دلیخت در دام مهاجمان حریف؛

دو پنالتی، هدیه VAR به اینتر در فینال

VAR در فینال امشب کوپا ایتالیا برای اینتری ها خوش یمن بود و آنها دو بار صاحب پنالتی شدند.

 دو پنالتی، هدیه VAR به اینتر در فینال

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سیمونه اینزاگی با یک پنالتی از کامبک یووه در فینال کوپا ایتالیا گریخته و کار را به وقت های اضافه کشیدند. آنها در نیمه اول وقت های اضافه روی یک ضربه پنالتی دیگر از حریف پیش افتادند.

یووه شروع توفانی در نیمه دوم بازی امشب داشت و در عرض 7 دقیقه بازی یک-صفر باخته را با برد دو-یک عوض کرد. تلاش های اینتر برای فرار از کامبک حریف تا دقیقه 80 راه به جایی نبرد تا اینکه پائولو والری به کمک VAR یک ضربه پنالتی را برای این تیم اعلام کرد.

در صحنه یاد شده، تعادل مارتینز توسط بونوچی داخل محوطه جریمه بهم خورد و داور بی درنگ در سوت خود دمید. این تصمیم والری توسط VAR تایید و چالهان اوغلو پنالتی را به گل تبدیل کرد تا بازی دو-دو مساوی شود.

در نیمه اول وقت های اضافه اینتر دوباره صاحب یک ضربه پنالتی شد. در میانه های این نیمه بود که تعادل دفرای توسط دلیخت، دیگر مدافع یووه در داخل محوطه جریمه بهم خورد. مدافع هلندی در یارگیری که داشت با دست موجب سرنگونی بازیکن حریف شد و این بار هم پس از بازبینی صحنه در VAR یک ضربه پنالتی برای اینتر اعلام شد. پریشیچ پنالتی را به گل تبدیل کرد و تیمش را دوباره از حریف پیش انداخت.

 

1712749

 

1712750

دیدگاه‌ها