کد خبر : 1823932 | 22 اردیبهشت 1401 ساعت 02:26 | 42.9K بازدید | 10 دیدگاه

دی‌بروین: جشن شادی من ربطی به هالند نداشت

کوین دی بروین، ستاره بلژیکی منچسترسیتی مدعی شد جشن خوشحالی او ربطی به انتقال ارلینگ هالند نداشته است.

دی‌بروین: جشن شادی من ربطی به هالند نداشت

به گزارش "ورزش سه"، کوین دی بروین امشب در جریان برتری 1-5 سیتی مقابل ولوز چهار بار موفق به گلزنی شده و البته بعد از گل سوم جشن شادی خود را شبیه به ارلینگ هالند، ستاره جدید الورود سیتی برگزار کرد. کوین دی بروین در پایان این دیدار به تمجید از عملکرد سیتی پرداخته و مدعی شد فرصت زدن گل پنجم را نیز در این دیدار داشته است.

1712759

کوین دی بروین گفت: "به عملکرد سیتی افتخار می کنم و تیم امشب واقعا خوب بازی کرد. یک بازیکن وقتی فرصت پیدا کردید، نباید تردید کرده و آن را از دست بدهد. البته من پای راستم قوی‌تر است، اما هرگز از ضربه زدن با پای چپ نمی‌ترسم و این ویژگی من برای تیم های مقابل مشکل ایجاد می کند. وقتی چهار گل به ثمر می رسانید، اتفاقی خاصی رخ داده، اما راستش را بخواهید باید پنج گل وارد دروازه ولوز می کردم. 

اگر چند ضدحمله ولوز در نیمه اول را فاکتور بگیریم، خوب بازی کردیم، ما به راحتی می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم و انجام این کار برابر تیمی که از نظر دفاعی قدرتمند است، نکته قابل توجهی محسوب می شود.

جشن گلزنی شبیه به ارلینگ هالند؟ در چندین مصاحبه از من پرسیده شده که آیا این خوشحالی برای ورود ارلینگ هالند است؟ من وقتی موفق به ثبت هت تریک شدم این جشن شادی را برگزار کردم."

دیدگاه‌ها