کد خبر : 1823935 | 22 اردیبهشت 1401 ساعت 02:41 | 33K بازدید | 6 دیدگاه

حس رهبری دارم؛

هشدار قهرمان اینتر؛ ستاره‌ها منتظر نمی‌مانند!

ایوان پریشیچ، ستاره اینتر در دیدار مقابل یوونتوس تاکید کرد به برتری تیمش در بازی فینال باور داشته است.

هشدار قهرمان اینتر؛ ستاره‌ها منتظر نمی‌مانند!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر که در دقایق پایانی از شکست مقابل یوونتوس گریخت، در اوقات اضافی دو بار توسط ایوان پریشیچ به گل رسیده و در نهایت با کسب پیروزی 2-4، فاتح کوپا ایتالیایی فصل جاری شد. قرارداد ایوان پریشیچ در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و او علی‌رغم ابراز رضایت از این مسابقه، به مدیران اینتر در مورد احتمال جدایی هشدار داد. 

1712754

ایوان پریشیچ گفت: "همیشه به پیروزی باور داشتم و وقتی 1-2 عقب افتادیم از همه بازیکنان می‌خواستم امیدوار باشند. برای 10 الی 15 دقیقه تمرکز خود را از دست دادیم، اما در ادامه واکنش خوبی نشان دادیم و فکر می‌کنم لایق کسب این پیروزی بودیم. من همیشه احساس می‌کنم رهبر تیم هستم، اما وقتی یک تیم با این سبک بازی می‌کند رهبر بودن آسان‌تر هم می‌شود. ما فقط باید به راه خود ادامه دهیم، دو بازی تا پایان فصل باقی مانده، هر چیزی در فوتبال ممکن است و ما باید به موفقیت خود در پایان فصل باور داشته باشیم. احتمال فتح اسکودتو؟ بله، همیشه به این هدف اعتقاد داریم.

تمدید قرارداد با اینتر؟ من هنوز چیزی در این رابطه نمی‌دانم. بازیکنان مهم تا آخرین لحظه منتظر باقی نمی‌مانند و شما نیز نسبت به این موضوع مطلع هستید."

دیدگاه‌ها