کد خبر : 1823939 | 22 اردیبهشت 1401 ساعت 09:03 | 7.3K بازدید | 2 دیدگاه

اینزاگی: این تیم اینتر هرگز تسلیم نمی‌شود

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر‌ از عملکرد بازیکنانش در دیدار برابر یوونتوس بسیار راضی است.

اینزاگی: این تیم اینتر هرگز تسلیم نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته در دیدار فینال جام حذفی ایتالیا به مصاف یوونتوس رفت و موفق شد با نتیجه 2-4 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
این نتیجه در حالی به‌دست آمد که یووه در ابتدا 1-2 از حریف پیش بود اما آنها موفق شدند روی ضربه پنالتی بازی را به تساوی کشانده و در وقت اضافه نیز با دو گل ایوان پریشیچ بازی را به سود خود به پایان ببرند. 
اینزاگی پس از پایان بازی به اسپورت مدیاست گفت:« این عملکردی خوب برابر حریفی بسیار بسیار قدرتمند بود. ما در نیم ساعت اول خوب بازی کردیم، در پایان نیمه کمی از ساختارمان دور شدیم و سپس در ابتدای نیمه دوم بد بازی کردیم و دو گلی دریافت کردیم که کاملا می‌توانستیم مانع از ورود آنها به دروازه شویم. ما باید محتاط‌تر عمل می‌کردیم.»
او با تمجید از عملکرد بازیکنان اضافه کرد:« اما ما نشان دادیم که هرگز تسلیم نمی‌شویم. اگر من فقط به یک پاسخ درست نیاز داشتم، این تمام چیزی بود که از جولای تا امروز از این تیم گرفتم. ما در طول این مدت فراز و نشیب بسیاری را از نظر احساسی تجربه کردیم.»

1712769

این مربی ایتالیایی درباره شرایط تیمش تا پایان فصل اظهار داشت:« حالا ما باید دو بازی دیگر در لیگ انجام دهیم و می‌خواهیم این فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانیم. این که از لحظات لذت ببریم منصفانه است چون پس از یک‌دهه قهرمان سوپرکاپ و جام حذفی شدیم، بنابراین من برای این باشگاه، بازیکنان فوق العاده و هوادارانی که از اول تا آخر کنار ما ماندند خوشحال هستم.»
سرمربی اینتر با اشاره به دیدارهای دشوار این تیم در طول فصل گفت:« ما لیورپول را در لیگ قهرمانان شکست دادیم و فکر می‌کنم تنها تیمی هستیم که در سال 2022 موفق به پیروزی برابر آنها شده است. ما می‌خواستیم با تمام وجود در مرحله یک‌هشتم بازی کنیم و بهای آن از دست دادن امتیاز در لیگ بود اما پشیمان نیستم. این پنجاهمین بازی فصل ما بود و من نمی‌توانم انتظار بیشتری از بازیکنان داشته باشم. بسیار خوشحال هستم، این حق ماست که با هواداران از این جام لذت ببریم.»

دیدگاه‌ها