کد خبر : 1823945 | 22 اردیبهشت 1401 ساعت 23:47 | 43.1K بازدید | 1 دیدگاه

ادعای ستاره سابق بارسا؛ سال‌ها نمی‌توانستم بخوابم!

آردا توران، ستاره سابق بارسلونا، صحبت‌های جالبی را درباره مشکلاتی که در سال‌های اخیر با آنها روبه‌رو بوده مطرح کرده است.

ادعای ستاره سابق بارسا؛ سال‌ها نمی‌توانستم بخوابم!

به گزارش "ورزش سه"، توران پس از سال‌ها حضور در لالیگا بار دیگر به سوپرلیگ ترکیه برگشته تا با پیراهن گالاتاسرای به میدان برود. 
این بازیکن در طول دوران حضورش در لالیگا به‌عنوان بازیکن برای دو تیم اتلتیکو مادرید و بارسلونا به میدان رفت و افتخارات بسیاری را نیز به‌دست آورد.
توران حالا صحبت‌های جالبی را درباره مشکلات روانی و ذهنی که در طول دوران فوتبالش پشت سر گذاشته مطرح کرده و مدعی شده که در زمان بازی در اسپانیا شرایط بهتری را از این نظر تجربه کرده است. 

 

1712786


این ستاره سابق بارسا در سخنرانی‌ای برای دانشجویان در یکی از دانشگاه‌های استانبول گفت:« من اشتباهات واقعا بزرگی کردم اما سال‌ها از مشکل بی‌خوابی رنج می‌بردم، نمی‌توانستم به‌راحتی بخوابم. این یک اعتراف است اما من هرگز نتوانستم به‌خوبی از خودم مراقبت کنم.»
او با اشاره به دلیل این مشکل گفت:« دلیل اصلی چنین اتفاقی کاملا روانی است. من در بعضی از بازه‌های زمانی در گذشته نتوانستم از نظر روانی شرایط خوبی را تجربه کنم. بارها تحت رژیم قرار گرفتم اما پس از 10 روز آن را شکستم. بار دیگر شروع کردم و باز هم تسلیم شدم.»
بازیکن فعلی گالاتاسرای در ادامه اضافه کرد:« من در اسپانیا بیشتر از هر زمان دیگری از خودم مراقبت کردم چون احساس رهایی داشتم. در طول دوران حضور ماجراجویانه‌ام در اسپانیا احساس می‌کردم خودم هستم. آنها روزهای خوبی بودند. دلم برای آن روزها و احساسی که داشتم تنگ شده اما این دلتنگی احساس قشنگی است که به آن روزها دارم.»

دیدگاه‌ها