کد خبر : 1823946 | 22 اردیبهشت 1401 ساعت 10:36 | 13.8K بازدید | 14 دیدگاه

رئیس اینتر: مطمئنم که قهرمان سری A هستیم

استیون ژانگ، رئیس باشگاه اینتر اطمینان دارد که تیمش در کورس قهرمانی بر میلان غلبه خواهد کرد.

رئیس اینتر: مطمئنم که قهرمان سری A هستیم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته در دیدار فینال جام حذفی ایتالیا به مصاف یوونتوس رفت و با نتیجه 2-4 برابر این تیم به پیروزی رسید تا جام قهرمانی را بالای سر ببرد. 
این پیروزی در حالی به‌دست آمد که نراتزوری با نتیجه 1-2 از یووه عقب بود اما پنالتی هاکان چالهان اوغلو بازی را به تساوی کشاند تا تکلیف قهرمان کوپا ایتالیا در وقت اضافه مشخص شود و این اینتر بود که در وقت اضافه موفق شد با دو گل از ایوان پریشیچ بر بیانکونری غلبه کرده و جام قهرمانی را پس از 11 سال به‌دست آورد. 

 

1712788


ژانگ پس از پایان بازی به اسپورت مدیاست گفت:« من هر روز از کار با این گروه از افراد، احساس افتخار می‌کنم و این موضوع فقط به بازیکنانی که در زمین هستنند برنمی‌گردد، بلکه به تمامی کارکنان و همه کسانی که در بیرون از زمین برای اینتر تلاش می‌کنند نیز مربوط است. این نتیجه درستی برای ماست و از همه کسانی که از ما حمایت کردند تشکر می‌کنم.»
او با اشاره به اهمیت این قهرمانی برای باشگاه اینتر اضافه کرد:« این جام برای همیشه در تاریخ این باشگاه ماندگار خواهد بود. ما بسیار خوشحال هستیم اما در عین حال می‌دانیم که این فصل هنوز برای ما به پایان نرسیده است، بنابراین با تمام قدرت تا آخر می‌جنگیم و تلاش خواهیم کرد.»
رئیس باشگاه اینتر در پاسخ به این سوال که آیا آنها واقعا اطمینان دارند که قادر به فتح اسکودتو و غلبه بر میلان در دو هفته پایانی هستند یا خیر گفت:« همه ما کاملا از این موضوع مطمئن هستیم.»

دیدگاه‌ها