کد خبر : 1823957 | 22 اردیبهشت 1401 ساعت 11:59 | 9.9K بازدید | 3 دیدگاه

نراتزوری تسلیم نمی‌شود

درخشش اینزاگی در اینتر؛ جای کونته خالی نیست!

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، جای خالی آنتونیو کونته روی نیمکت این تیم را به‌خوبی پر کرده است.

درخشش اینزاگی در اینتر؛ جای کونته خالی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته برای برگزاری دیدار فینال جام حذفی ایتالیا در ورزشگاه المپیکوی شهر رم به مصاف یوونتوس رفت. 
این تیم در ابتدا روی گل نیکولو بارلا از حریف پیش افتاد اما با دریافت دو گل در آستانه از دست دادن این جام قهرمانی قرار گرفت. با این حال بازیکنان این تیم نهایت تلاش خود را به‌کار گرفتند و این هاکان چالهان اوغلو بود که توانست این بازی را در وقت قانونی به تساوی بکشاند تا همه چیز در وقت اضافه مشخص شود. 
در وقت اضافه هم این نراتزوری بود که با درخشش ایوان پریشیچ و دو گلی که این بازیکن وارد دروازه حریف کرد توانست برابر تیم حریف به پیروزی رسیده و جام قهرمانی را بالای سر ببرد. 

 

1712769


آنها پیش از این در فصل 11-2010 موفق به قهرمانی در این رقابت‌ها شده بودند و به این‌ترتیب سیمونه اینزاگی موفق شد برای اولین بار پس از 11 سال بار دیگر جام قهرمانی کوپا ایتالیا را برای اینتر به ارمغان آورد. 
این جام قهرمانی در واقع دومین جام قهرمانی اینتر تحت هدایت اینزاگی به‌حساب می‌آمد، چرا که آنها پیش از این در ماه ژانویه هم برابر یوونتوس به پیروزی رسیده و جام سوپرکاپ ایتالیا را کسب کرده بودند. 
جدایی آنتونیو کونته از این تیم در ابتدایی فصل و پس از فتح اسکودتو باعث نگرانی بسیاری از هواداران این تیم شده و انتقاداتی را به مدیریت این باشگاه به‌همراه داشت اما حالا به‌نظر می‌رسد که اینزاگی بهترین گزینه ممکن برای نشستن روی نیمکت این تیم بوده است. 

 

1712768


کونته که بسیاری معتقد بودند اینتر را متحول کرده و باعث شده که بازی متفاوتی را در زمین ارائه دهد در طول دوران حضورش در این تیم تنها یک جام قهرمانی لیگ ایتالیا را به‌دست آورد اما جانشین او همین حالا نیز عملکردی بسیار بهتری از او داشته و در حالی‌که فصل هنوز به پایان نرسیده موفق شده که دو جام قهرمانی را به‌دست آورد. 
این در حالی است که این تیم هنوز شانس دفاع از عنوان قهرمانی خودش در لیگ ایتالیا را از دست نداده است. آنها در فاصله دو هفته تا پایان رقابت‌های سری A تنها دو امتیاز با میلان صدرنشین فاصله دارند و امیدوار هستند که با کسب حداکثر امتیاز ممکن و لغزیدن میلان بتوانند بار دیگر جام قهرمانی را بالای سر ببرند. 
جدایی کونته از اینتر در پایان فصل گذشته باعث شد که روملو لوکاکو و اشرف حکیمی، دو بازیکن تاثیرگذار نراتزوری، تصمیم به ترک این تیم بگیرند و این موضوع نگرانی‌ها را چند برابر کرد اما اینزاگی نشان داد که می‌تواند بدون حضور این نام‌های بزرگ نیز عملکرد خوبی روی نیمکت این تیم داشته باشد و هواداران را به سال‌های پیش روی تیمی امیدوار کند که به قول این مربی ایتالیایی هرگز تسلیم نمی‌شود.

دیدگاه‌ها